رئیس هیئت ووشو استان قم با گذشت سه هفته از انتخابات این هیئت از سمت خود استعفا کرد.
کد خبر: ۵۵۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ 10 January 2018

به گزارش تابناک قم، کمتر از یک سه هفته پیش انتخابات رئیس هیئت ووشو استان قم با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در سالن جلسات اداره کل ورزش استان برگزار شد تا در این جلسه چهره رئیس انتخاب شود.

ورزشکاران، مربیان و حاضران مجمع انتخاباتی به محمدهادی رشیدی اعتماد کردند تا وی با کسب 9 رأی چهار سال به‌عنوان رئیس هیئت ووشو استان قم فعالیت کند و پس از مجمع نیز رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: برنامه بسیار خوبی را برای هیئت ووشو خواهیم داشت و در بهمن‌ماه میزبانی مسابقات انتخابی کشور را در قم شاهد خواهیم بود.

وی افزود: در سال آینده هیئت ووشو استان در بخش بانوان مجدداً تیم لیگ برتری خود را به مسابقات اعزام خواهد کرد و سعی می‌کنیم از افراد با استعداد بومی بهره ببریم.

این در شرایطی است که پس از گذشت سه هفته از مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان قم، رشیدی به دلایل نامعلوم از سمت خود استعفا کرد تا یک سؤال مبهم در ذهن اهالی ورزش قم ایجاد شود.

سؤالی که اگر وی تمایلی به فعالیت در رشته ووشو را نداشت چرا به‌عنوان نامزد در انتخابات این هیئت ثبت‌نام کرد؟ و حالا به‌نوعی از زیر مسائل شانه خالی کرده است و اداره کل ورزش قم نیز با پذیرش استعفا نشان داده است که برای استعفا روسا هیئت خود مانع ایجاد نمی‌کند.

حالا باید منتظر ماند و دید،هادی رشیدی که سابقه دبیری این هیئت را در دوره قبل بر عهده داشت و خود نیز جزء قهرمانان این رشته است، به سمت خود باز برمی‌گردد یا خیر؟ ای‌کاش می‌آمد و سؤالات اصحاب رسانه را درباره استعفا خود روشن می‌کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار