رئیس هیات تکواندوی استان قم:
رئیس هیات تکواندوی استان قم با اشاره به برگزاری کلاس های داوری درجه سه کشور در قم گفت: این دوره که به شکل کارگاه آموزشی است از سوم تا ششم بهمن ماه سال جاری با حضور 40 نفر از داوران سراسر کشور در قم برگزار می شود.
کد خبر: ۵۵۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 10 January 2018

به گزارش تابناک قم،محمد جمشیدی خاطرنشان کرد: 15 داور قمی نیز برای شرکت در این دوره آموزشی اعلام آمادگی کردند و یکی از بهترین مدرسان کشور به عنوان استاد نیز دراین دوره شرکت دارد.


وی گفت: در استان قم هم اکنون، 70 داور، 80 مربی و 4 هزار تکواندوکار فعالیت می کنند.


جمشیدی دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حضور تیم یاسین پیشرو درقم و در لیگ برتر برای قم مغتنم است، گفت: این تیم تاکنون بسیار موفق عمل کرده و تعدادی ازتکواندوکاران جوان قمی را به لیگ برتر معرفی کرده است. با حمایت یاسین پیش رو، 40 درصد از بازیکنان بومی استان قم در لیگ برتر حضور پیدا کرده و در پایان نیم فصل رتبه پنجم را کسب کردند.


وی ادامه داد: برخی از تکواندوکاران از جمله محمد مهدی رشیدی، محسن جباری و مهدی قنبری برای اولین بار وارد لیگ برتر تکواندو شدند و این نیز از دستاوردهای یاسین پیش رو می باشد.


جمشیدی خاطرنشان کرد: تیم تکواندوی استان قم امسال با حمایت و نام یاسین پیش رو وارد لیگ برتر کشور شده است.


باشگاه یاسین پیشروی قم دو سال در رشته فوتسال و کاراته در استان قم تیم داری کرد که در تکواندو موفق ولی در فوتسال ناموفق بود. این باشگاه در سال جاری نیز در رشته تکواندو در استان قم فعالیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار