مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم:
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن حمایت قاطع از سخنان رهبر معظم انقلاب، از سران سه قوه درخواست کرد: با وحدت و انسجام حول محور کلام رهبری، خدمت رسانی به مردم را مضاعف نموده و یاس و ناامیدی را با فعالیت های جهادی خویش تبدیل به آینده ای درخشان و بالنده نمایند.
کد خبر: ۵۵۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 10 January 2018

به گزارش تابناک قم، در این بیانیه آمده است: بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب چون چلچراغ مسیر سعادت قله های رفیع بالندگی و پیروزی را برای ملت ایران رقم زد.

بیانیه حاکی است: تحلیل های عالمانه، مدبرانه و همراه با درایت رهبری، توطئه های دشمنان را نقش نما و عامل انسجام و وحدت در میان امت اسلام شد.

بیانیه ادامه یافته است: رهبر معظم انقلاب با دورنمایی از فردا موجب امید در میان همه توده های جامعه شدند و با تاریخی از گذشته خدعه ها و نیرنگ ها و ظلم های استکبار و صهیونیزم را بازگو نمودند.

در این بیانیه تاکید شده است: جا دارد هزار بار دست قنوت به آسمان بلند نماییم و خداوند را به داشتن چنین رهبر شایسته شکرگزار باشیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز سه‌ شنبه 19 دی ماه جاری در دیدار هزاران تن از مردم قم با تجلیل و تحسین حرکت عظیم، پر شور، به ‌موقع و منسجم ملت در روزهای اخیر، به تشریح ابعاد و لایه های مختلف توطئه دشمنان برای سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم پرداختند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار