با پايان رقابت در رشته‌هاي تفنگ و تپانچه
پيكارهاي مرحله دوم رنكينگ تيراندازي بانوان استان قم در دو رشته تفنگ بادي و تپانچه بادي با معرفي برترين‌ها به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۵۵۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 10 January 2018

به گزارش تابناک قم، استارت برگزاری رقابت‌های رنکینگ تیراندازی بانوان قم از آبان ماه امسال زده شد و هیأت تیراندازی استان قم به میزبانی تنها سالن اختصاصی این رشته واقع در مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین قم به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

مرحله دوم مسابقات رنکینگ استانی تیراندازی بانوان قم در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد و در رشته تفنگ بادی مینا روحیان دارنده چند عنوان برتر مسابقات کشوری و عضو تیم ملی ایران در مسابقات بین‌المللی 2017 صربستان بالاتر از دیگر رقبای خود قهرمان شد.

نرجس کولیوند در رشته تفنگ بادی روی سکوی دوم ایستاد و نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه فاطمه حسین‌زاده در جایگاه سوم قرار گرفت در حالی که هر سه نفر برتر رشته تفنگ عضو تیم بانوان هیأت تیراندازی استان قم در مسابقات فصل 1396 لیگ دسته اول کشور هستند.

اما در رشته تپانچه بادی مرحله دوم پیکارهای رنکینگ تیراندازی بانوان قم ریحانه حیدری که از خانواده‌ای علاقمند به تیراندازی در این رشته فعالیت می‌کند و پدر و مادر وی نیز در این رشته تخصص و تجربه بالایی دارند دیگر رقبا را پشت‌سر گذاشت و قهرمان شد، ضمن اینکه زهرا زارعی و مهدیه کشکولی دوم و سوم شدند.

برترین‌های مرحله دوم رنکینگ تیراندازی بانوان قم در حالی معرفی شدند که آبان ماه امسال رقابت‌های مرحله نخست این رنکینگ به انجام رسید و در پایان رقابت‌های رشته تفنگ بادی مینا روحیان ملی‌پوش تیراندازی قم با هشت امتیاز بالاتر از دیگر رقبا رتبه نخست را به خود اختصاص داد، نرجس کولیوند با هفت امتیاز دوم شد و فاطمه حسین‌زاده با کسب 6 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در مسابقات رشته تپانچه بادی مرحله نخست رنکینگ بانوان تیرانداز قم نیز زهرا زارعی با هشت امتیاز قهرمان شد، ریحانه حیدری با هفت امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم با کسب 6 امتیاز به فاطمه جدکاره رسید، ضمن اینکه سیده‌مطهره رکنی‌حسین با پنج امتیاز رتبه چهارم را به دست آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار