در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال رقم خورد
در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، تیم فوتسال آتلیه طهران قم با حساب 4 بر 2 تیم شهرداری ساوه را شکست داد و موفق به کسب عنوان پنجم این رقابت ها شد. تیم هیئت قم نیز در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال با تساوی برابر مقاومت با لیگ برتر خداحافظی کرد.
کد خبر: ۵۵۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶ 10 January 2018

به گزارش تابناک قم، در آخرین دیدار باقی‌مانده از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آتلیه طهران قم میزبان شهرداری ساوه بود.

شاگردان سید وحید غیاثی که در فصل هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از میانه جدول جدا نشده بود و برای تثبیت جایگاه خود نیاز به پیروزی داشت.

در نیمه نخست مسابقه موقعیت‌های بسیار خطرناکی بر روی دروازه‌ها ایجاد شد اما هر کدام با درخشش سنگربانان هر تیم همراه بود.

در شرایطی که هر دو تیم سر و پا حمله شده بودند در واپسین لحظات نیمه نخست بازی مهران رضا پور تیم آتلیه را پیش انداخت تا تیم قم با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم آتلیه قم کار هجومی را در دستور کار قرار داد و با فشارهایی که وارد کرد موفق شد گل دوم را وارد دروازه حریف کند.

ساوه‌ای‌ها نیز به حملات خود ادامه دادند اما هیچ‌یک ثمری نداشت تا اینکه بر روی یک ضد حمله آتلیه صاحب یک ضربه کرنر که سید علی حسینی سومین گل نماینده قم را به ثمر رساند.

در حالی‌که شهرداری فشار می‌آورد مدافعین تیم آتلیه در محوطه جریمه مرتکب خطا شدند تا نخستین گل شهرداری ساوه از روی نقطه پنالتی به ثمر برسد.

اما این تمام‌کار نبود در زمانی که شاگردان رضا لک در ساوه دست به تکنیک پاورپلی زده بودند روح‌الله ایثاری از دورترین نقطه زمین گل چهارم آتلیه را زد.

در دقایق پایانی نیمه دوم یاسر بابایی گل دوم شهرداری ساوه را به ثمر رساند تا نتیجه مسابقه چهار بر دو به سود آتلیه قم به پایان رسد.

آتلیه قم با این پیروزی40 امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا پرونده لیگ هجدهم فوتسال بدین ترتیب بسته شود.

سقوط هیئت قم

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری شد که تیم از پیش سقوط کرده هیئت قم میزبان مقاومت البرز بود.

قمی‌ها که از هفته‌ها قبل سقوط آن‌ها به لیگ دسته اول مسجل شده بود این مسابقه حکم یک بازی تشریفاتی برایشان داشت و هیچ تغییری برای آنان در جدول ایجاد نمی‌کرد.

در نیمه نخست هر دو تیم محافظه‌کارانه پیش رفتند و چشم به ضد حملات دوخته بودند، اما شیوه آن‌ها هیچ ثمری در پی نداشت.

در ادامه چندین موقعیت جدی بر روی دروازه‌ها ایجاد شد که هرکدام با بی‌دقتی مهاجمان به هدر رفت تا نیمه نخست با همان نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم‌ها تغییر تاکتیک دادند و در همان دقایق ابتدایی نیمه هیئت قم توسط مجتبی ولی منش به گل رسید و حساب کار یک بر صفر شد.

اما نمایندگان قم نتوانستند ازگل خود حراست کند و دقایقی بعد گل تساوی را دریافت کرد.

درنهایت نیز دیدار هیئت قم و مقاومت البرز با تساوی یک‌بریک به پایان رسید و تیم هیئت قم که ریشه کهن در فوتسال کشور پس از 18 سال سقوط کند.

حالا باید منتظر تصمیمات مسئولان ورزش قم بود و دید در فصل آینده لیگ یک چه تدبیر برای این تیم خواهند داشت.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار