یکی از اساتید برجسته حوزه گفت: هوشیاری نیروهای نظامی و دفاعی در برابر دشمنان با توجه به توطئه هایی که دارند امری ضروری است.
کد خبر: ۵۵۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸ 11 January 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی امروز در دیدار با امیر سرتیپ امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با وی عنوان کرد: استقلال کشور نعمت بزرگی است و باید قدردان آن باشیم و نگذاریم دشمن به آن گزندی وارد کند.

این استاد برجسته حوزه افزود: باید مراقب دشمنان باشیم در این رابطه هوشیاری نیروهای نظامی و دفاعی در برابر دشمنان با توجه به توطئه هایی که دارند امری ضروری است.

وی اظهار داشت: ممکن است دشمن با لباس دوست وارد شود به همین دلیل دشمن شناسی رکن مهمی در دفاع از انقلاب است و باید مردم در زمینه دشمن شناسی آگاهی داشته باشند.

آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: دشمنان انقلاب و نظام همیشه در کمین هستند تا به این سرمایه‌های ارزشمند لطمه بزنند و از غفلت ما سوء استفاده کنند.

وی گفت: اگر از درون به تقویت بنیه های نظامی و دفاعی و اعتقادی بپردازیم در برابر دشمنان موفق و پیروز خواهیم بود.

این استاد برجسته حوزه تصریح کرد: مسئولان نیز برای رفع نقاط ضعف تلاش کنند تا مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد و فتنه جدیدی را آغاز نکنند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با تکیه بر اعتقادات دینی و معنوی در برابر طاغوت ایستادند و پیروز شدند؛ امروز وظیفه داریم این انقلاب و نظام اسلامی را حفظ کنیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار