عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:
بادامچیان در دیدار با آیت الله علوی گرگانی گفت:انتظار می رود،پست‌های حساس با حمایت رهبر معظم انقلاب به افراد پاکدست داده شود.
کد خبر: ۵۵۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 11 January 2018

به گزارش تابناک قم؛اسدالله بادامچیان،عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی امروز در دیدار اعضای حزب مؤتلفه اسلامی با آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: خط حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی، خط امام و رهبری است.

وی افزود: انتظار مردم از حوزه‌های علمیه این است که بازنگری و تحولاتی جدی در بسیاری موارد باید انجام شود.

بادامچیان ادامه داد: در 40 سالگی انقلاب هستیم و مسائل و مشکلات قضایی و اداری زیادی وجود دارد که البته ربطی به شخصیت‌های دارای مسئولیت در این نهادها ندارد و مربوط به ساختارهای این سازمان ها است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به این که وضعیت انتخابات به سمت حاکمیت پول رفته است، گفت: این معضل از خطرات انقلاب است و امید همه ملت به ولی امر و مقام معظم رهبری است که توانسته‌اند با تدبیر همه امور را اداره کنند و فتنه‌ها داخلی و خارجی به‌وسیله ایشان از بین رفت.

وی افزود: انتظار عمومی این است که در پست‌های حساس و مسئولیت‌های کشوری با حمایت رهبر معظم انقلاب، از افراد پاک‌دست استفاده شود.

بادامچیان اظهار کرد: افرادی که در اغتشاشات اخیر برای کشور مشکل ایجاد کردند بودند، معلوم شد که ذهنیتی ناشیانه دارند، اگر چه مردم هم آمدند و نگذاشتند این فتنه اجرایی شود اما انتظار این است که در یک بازنگری و تحول عمیق این مشکلات برطرف شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حزب مؤتلفه معتقد است که باید یک حزب پاک و خوب بتواند کار خدمت‌رسانی را انجام دهد و هر کس که رأی بیاورد، همه احزاب او را یاری می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار