امام جمعه قم:
امام جمعه قم تأکید کرد: آنچه که امروز بیش از گذشته ‌باید مورد توجه همگان باشد حفظ وحدت در جامعه است و تریبون‌های عمومی و رسمی نباید بذر ناامیدی را در کشور بپاشند.
کد خبر: ۵۵۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 12 January 2018

به گزارش تابناک قم ، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای این شهر برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی بر اساس دین و دین باوری تصمیم گرفت در برابر دشمنان ایستادگی کند و از همان ابتدا تا کنون راهی را که در پیش گرفتند از آن صیانت کرده و به دشمنان اجازه نخواهند داد که به اهدافشان برسند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب همیشه در حال توطئه برای بازگرداندن رژیم ستم‌شاهی بوده‌اند که به فضل الهی هر بار شکست را تجربه کردند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بیان داشت: ملت بزرگ ایران بار دیگر با اقدام حماسی خود و حضور در صحنه توانستند فتنه و توطئه جدید دشمنان را خنثی کنند و دشمنان نیز بدانند که در برابر فتنه و توطئه آن‌ها در ایران خواهد ایستاد.

تأکید بر حل مشکلات اقتصادی

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت: با وجود تلاش‌های که دولتمردان صورت می‌دهند اما همچنان مشکلات اقتصادی در کشور زیاد است و مسئولان باید تلاش کنند تا این مشکلات برطرف شود.

آیت الله سعیدی همچنین با اشاره به دیدار مردم قم در ۱۹ دی امسال با رهبر معظم انقلاب بیان داشت: رهبر انقلاب در این دیدار تأکید کردند که همگان مسئول هستیم و مسئولان باید برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

وی افزود: مسئولان ‌باید بدون محافظه کاری و رعایت مصالح افراد ناکارآمد، مصالح مردم را دنبال کنند.

امام جمعه قم با اشاره به حوادث روزهای گذشته در کشور، بیان داشت: آنچه که در گزارش‌ها آمده این است که فتنه اخیر طراحی و برنامه‌ریزی شده بوده است و دشمنان از فرصت اعتراض مردم استفاده کرده و دست به اغتشاش و آشوب زدند اما آنچه که باید مورد توجه همگان باشد این است که به فرموده رهبر معظم انقلاب باید نقاط ضعف را برطرف کنیم که در این صورت دشمنان و آمریکا هیچ غلطی نخواهند کرد.

حضور حماسی مردم در صحنه توطئه‌ها را خنثی کرد

وی فتنه را همچون جنگ احزاب دانست و افزود: در این فتنه شاهد بودیم که علاوه بر آمریکایی‌ها و کشورهای اروپایی، سلطنت طلب‌ها و برخی کشورهای مرتجع منطقه و منافقین داخلی نیز با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی وارد صحنه شدند اما حضور حماسی مردم در صحنه توطئه آن‌ها را خنثی کرد.

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی، بیان داشت: برخی از فضاهای مجازی در مخدوش کردن ذهن جوانان تأثیرگذار بوده و انتظار می‌رود که شبکه ملی اطلاعات در کشور راه‌اندازی شود و پیام رسان‌های داخلی نیز تقویت شود.

وی تأکید کرد: آنچه که امروز بیش از گذشته می‌بایست مورد توجه همگان باشد حفظ وحدت در جامعه است و تریبون‌های عمومی و رسمی نباید بذر ناامیدی را در کشور بپاشند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) همچنین از قوه قضائیه خواست تا با فریب خوردگان حوادث اخیر با رأفت اسلامی برخورد کند اما با آن دسته از کسانی که از عمد به عقاید و باورهای دینی و اسلامی مردم توهین کردند برخورد جدی داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار