مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم مطرح کرد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، وظیفه اطلاع رسانی و ارائه مشورت‌های لازم به سرمایه گذاران را در قم بر عهده دارد.
کد خبر: ۵۵۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 13 January 2018

به گزارش تابناک قم، عادل علیپور با اشاره به وظایف مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اظهار کرد: این مرکز وظیفه اطلاع رسانی و ارائه مشورت‌های لازم به سرمایه گذاران را بر عهده دارد، همچنین مرکز سرمایه گذاری باید به دنبال ایجاد ارتباط الکترونیکی بین دستگاه‌ها به منظور آماده سازی آن‌ها برای ارائه پنجره واحد باشد.

وی ادامه داد: وب سایت خدمات سرمایه گذاری استان قم، یک سایت جامع برای ارائه اطلاعات به سرمایه گذاران است، قوانین و مقررات و شیوه سرمایه گذاری و آمار و اطلاعات در این وب سایت به سرمایه گذاران معرفی می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم افزود: در وب سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قم بخش پاسخگویی به سوالات سرمایه گذاران، فرصت‌های سرمایه گذاری، واسطه گر سرمایه گذاری، درخواست سرمایه گذاری، رسیدگی به مشکلات سرمایه گداران، نظارت بر طرح‌های سرمایه گذاری و سرمایه گذار خارجی(فرم فیپا) طراحی شده است.

علیپور در پایان با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی استان قم با مرکز خدمات سرمایه گذاری استان خاطرنشان کرد: باید دستگاه‌های اجرایی استان قم برای تهیه و به روز رسانی محتوای مناسب با دستگاه خود در وب سایت مرکز خدمات سرمایه گذارای، همکاری‌های لازم را به عمل‌آورند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبی وزینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
سلام.ضمن عرض خسته نباشیدخدمت شما وهمکاران گرامیتان بابت تلاش در جذب سرمایه و پیشرفت طرح های استان معروضم که حقیر با وجود۳مصوبه ستاد و اخذ مجوز ازتمامی دستگاه های مربوطه و کمیته فنی و اهلیت سنجی وتامین نیاز ابی طرح و موافقت سازمان میراث،جهاد کشاورزی ،امور اراضی ،حمل و نقل و پایانه هاو....متاسفانه بیش از ۶سال از ارایه طرح و اعلان امادگی اجرا با هزینه ی شخصی موفق به شروع فاز اجرایی به جهت بروکراسی اداری موجود نگردیده ام.از جنابعالی عاجزانه تقاضای پیگیری امر مستدعیست.باسپاس فراوان مجتبی وزینی۰۹۱۰۰۱۱۸۰۰۲
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار