سرپرست اداره كل روستايی و شوراهاي استانداری قم مطرح کرد
سرپرست اداره كل روستايی و شوراهاي استانداری قم گفت: برای انجام هر کاری داشتن اطلاعات لازم است و امیدوارم که شناسنامه‌های روستاهای استان قم در سال 97 تدوین شود.
کد خبر: ۵۵۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 14 January 2018

به گزارش تابناک قم ،سجاد چهرگانی با اشاره به وجود الگوهای توسعه گردشگری برای روستاهای کشور اظهار کرد: الگوهای زیادی برای توسعه گردشگری در روستاهای کشور وجود دارد، به عنوان مثال یک روستای دورافتاده با توسعه بخش گردشگری به یک روستای توسعه یافته تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه روستاهای استان قم ظرفیت زیادی را برای توسعه بخش گردشگری دارند افزود: در برنامه‌های آتی استان قم، کمک‌های خوبی برای افراد فعال در زمینه ایجاد اشتغال پیش بینی شده است و به این افراد تسهیلات بانکی ارائه خواهد شد.

سرپرست اداره کل روستایی و شوراهای استانداری قم، نقطه ضعف روستاهای استان را جذب سرمایه گذار دانست و تصریح کرد: چتر حمایتی برای سرمایه گذاران در روستاهای قم ایجاد شده و کمیته تخصصی در کارگروه توسعه روستایی استان قم برای تسهیل صدور مجوزها برای سرمایه گذاران ایجاد شده است.

وی ادامه داد: 12 طرح در کارگروه توسعه روستایی استان قم تصویب شده و تعدادی طرح هم در حال بررسی و مطالعه است که امیدواریم تا پایان سال تصویب شود. در شرایطی که سرمایه گذاران بومی برای توسعه روستاهای قم انگیزه دارند باید زمینه فعالیت آنها مهیا شود.

سرپرست اداره کل روستایی و شوراهای استانداری قم با بیان اینکه جذب سرمایه گذاران از استان ها و کشورهای دیگر را به روستاهای قم در دستور کار داریم خاطرنشان کرد: برای انجام هر کاری داشتن اطلاعات، لازم است، امیدوارم که شناسنامه‌های روستاهای استان قم در سال 97 تدوین شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار