در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال قم؛
هفته سیزدهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم پایان یافت و حالا ۳ تیم برای قهرمانی شانس دارند.
کد خبر: ۵۵۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 17 January 2018

به گزارش تابناک قم، هفته سیزدهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم برگزار شد و در پایان دیدارهای این هفته تیم شیر ویژه صدرنشین شد اما تیم‌های دوم و سوم جدول نیز در هفته پایانی می‌توانند قهرمان شوند.


در دیدارهای برگزار شده از هفته سیزدهم و ماقبل پایانی، شامگاه سه‌شنبه در سالن شهید حیدریان قم تیم فوتسال شیر ویژه در مسابقه حساس و سرنوشت ساز برابر تیم شیر ویژه موفق شد ۲ بر یک پیروز شود و با این برد به امید اول قهرمانی لیگ تبدیل شود.


تیم نبرد که تا پیش از این بازی در صدر جدول قرار داشت با شکست برابر تیم رده دوم جدول حالا به رده دوم سقوط کرده و ۲۷ امتیازی است در حالی که شیر ویژه صدرنشین ۲۸ امتیاز دارد و پیروزی در بازی آخر، این تیم را بدون توجه به نتایج سایر دیدارها قهرمان می‌کند.


تیم فوتسال ذاکر، مدافع عنوان قهرمانی نیز در هفته سیزدهم ۳ بر صفر برابر شهرداری به پیروزی رسید و اکنون در جدول ۲۶ امتیاز دارد و در رده سوم قرار گرفته است و برای قهرمانی باید در بازی آخر خود پیروز شود و نبرد نیز در بازی همزمان نباید آرش را شکست دهد.


نکته جالب این که در هفته پایانی که روز شنبه برگزار می‌شود تیم شیر ویژه صدرنشین باید رودرروی تیم ذاکر قرار بگیرد و این بازی از ساعت ۲۱:۳۰ شب در سالن نخلستان برگزار می‌شود و به طور همزمان در سالن شهید حیدریان نیز تیم‌های نبرد و آرش با هم مسابقه می‌دهند.


در سایر بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال قم آتلیه یاقوت ۳ بر ۲ ماهان را شکست داد و آرش با همین نتیجه برابر مقاومت پیروز شد ضمن این که سقوط تیم شهرداری به دسته اول قطعی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار