در جلسه شوراي مبارزه با مواد مخدر استان قم مطرح شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به کشف ۵ و نیم تن انواع مخدر در سال جاری گفت: ۲۲ باند قاچاق در استان قم متلاشی و ۱۲۵ نفر از عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر دستگیرشده‌اند.مجموعاً 13200 نفر در سال جاری در بخش‌های مختلف مرتبط با توزیع و مصرف مواد مخدر در استان قم دستگیر شده‌اند.
کد خبر: ۵۵۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۲ 18 January 2018

 

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم طی سخنانی انسجام بیشتر همه‌ی مجموعه‌های درگیر در بحث مبارزه با مواد مخدر را خواستار شد.

استاندار قم با بیان اینکه اقدامات خوبی توسط صداوسیمای مرکز قم جهت آگاهی بخشی در زمینه‌ پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادین صورت گرفته است گفت: صداوسیما و فضای مجازی بسترهای مناسبی جهت انتقال تجربیات در راستای کاهش اعتیاد به مواد مخدر را دارا می‌باشند.

وی با اشاره به ضرورت افزایش آگاهی‌های خانواده‌ی افراد مبتلا به اعتیاد، افزود: اگر این مسئله به‌عنوان یک بیماری تلقی شود و خانواده‌ی مبتلایان توجه کافی را به ایشان داشته باشند، شاهد کاهش نرخ بازگشت به اعتیاد خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: هرچه پیشگیری و مقابله با اعتیاد به مواد مخدر عمومی‌تر شود نتایج بهتری در سطح جامعه در کاهش نرخ معتادین به دست خواهد آمد.

صادقی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادین متجاهر در راستای مصون‌سازی جامعه در سال گذشته مفید بوده است گفت: این کار بایستی با قوت بیشتری پیگیری شود.

ابوالفضل شریفی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان در این جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی برای آموزش معلمین در بحث پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر اظهار داشت: تاکنون 3285 نفر از معلمین آموزش‌های لازم را در قالب 148 کارگاه آموزشی دریافت نمودند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق مواد مخدر استان نیز با اشاره به کشف 5 و نیم تن انواع مخدر در سال جاری اظهار داشت: 22 باند قاچاق در استان قم متلاشی و 125 نفر از عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر دستگیرشده‌اند.

سرهنگ بلفکه افزود: مجموعاً 13200 نفر در سال جاری در بخش‌های مختلف مرتبط با توزیع و مصرف مواد مخدر در استان قم دستگیرشده‌اند.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار