آیت الله حسینی بوشهری:
امام جمعه قم گفت: مطالبات به حق مردم نباید به فراموشی سپرده شود و مسئولان باید به این مشکلات رسیدگی کنند تا زمینه سوء استفاده دشمنان از بین برود.
کد خبر: ۵۵۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 19 January 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد، اظهار داشت: پرونده اغتشاشات در کشور بسته شد اما از دو منظر می‌توان به این حوادث نگاه کرد که یک جنبه آن مطالبات مردمی است که نباید به فراموشی سپرده شود و مسئولان باید به این مشکلات رسیدگی کنند تا زمینه سوء استفاده دشمنان از بین برود.


وی ادامه داد: عده‌ای تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفتند و اقدامات تأسف باری را انجام دادند که این افراد باید به وجدان خود رجوع کنند و از خود بپرسند چرا از امریکا و اسرائیل و سعودی‌ها پیروی کردند و به قرآن و پرچم بی‌احترامی کردند.


نباید کاری کرد که دشمنان ما را پیاده نظام خود بدانند


نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: نباید بازیچه دشمنان قرار بگیریم هر چند که مشکلات بسیاری در کشور وجود دارد اما نباید کاری کرد که دشمنان ما را پیاده نظام خود بدانند.


وی تصریح کرد: دشمنان ایمان و اعتقاد ملت را نشانه رفته‌اند و در این مسیر شکست‌های بسیاری خوردند و از این پس نیز به فرموده رهبری سرشان به سنگ خواهد خورد.


آیت الله حسینی بوشهری مردم را زمان شناس دانست و از آنان خواست تا این ظرفیت را برای زمان‌های حساس حفظ کنند و در آن مواقع حساس به میدان بیایند و از انقلاب و اسلام و کشور حراست کنند.


تلاش برخی از مسئولان کشورهای اسلامی برای ایجاد تفرقه


وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هر چیزی که در جامعه منجر به سلطه و سیطره دشمنان می‌شود منکر و هر چیزی که سبب اعتلا و قدرت امت اسلامی می‌شود در حکم یک معروف اسلامی است.


امام جمعه قم افزود: از مشخصات انسان‌های کافر این است که تمام همت و تلاش آنها برای زندگی چند روزه دنیاست و در این مسیر نیز به احدی رحم نمی‌کنند.


آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: متأسفانه برخی از مسئولان کشورهای اسلامی برای ارتباط و همبستگی با کافران میل و اشتیاق نشان داده و ثروت‌های خدادادی ملت‌های اسلامی را برای ایجاد تفرقه در اختیار دشمنان قرار می‌دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار