در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی؛
حاصل تلاش کاراته کاهای قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان، جوانان و امید کسب ۹ مدال رنگارنگ بود.
کد خبر: ۵۵۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ 20 January 2018

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های کاراته انتخابی تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید در حالی روز جمعه به میزبانی اصفهان به پایان رسید که کاراته قم توانست با کسب ۹ مدال رنگارنگ سهم عمده‌ای در کسب مدال‌های این مسابقات داشته باشد و سهمیه خوبی در اردوی تیم ملی به دست بیاورد.


در این رقابت‌ها، در وزن منهای ۷۵ کیلو، علیرضا نجاتی  پس از نمایندگان قزوین و تهران به مقام سوم رسید و مدال برنز را بر گردن آویخت و در منهای ۸۴ کیلو هم حمید رضا نجاتی در فینال برابر مهدی عاشوری از مازندران نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست پیدا کرد.


امیر حسین گلبهار از قم مدال نقره کومیته منهای ۷۰ کیلوگرم را پس از حریفی از مازندران به دست آورد و سپس نوبت به متین محمدی یکتا رسید که این بار در بخش کاتا افتخار آفرین شود و مدال برنز مسابقات کاتای انفرادی انتخابی تیم ملی را از آن خود کند.


در ادامه مسابقات کاتا، سید مجید وکیلی نماینده کاراته قم در رده سنی جوانان روی تاتامی رفت و موفق شد مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کند و سپس در رده سنی امید در بخش کاتا، علیرضا خدری از استان قم به مقام سوم و مدال برنز رسید.


در مسابقات کومیته و در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، مرتضی نعمتی از قم که پیش از این نماینده قم در مسابقات جهانی اسپانیا بود و در آن مسابقات از دستیابی به مدال باز ماند موفق شد مقام دوم و مدال نقره این دوره از مسابقات را به دست بیاورد.


در همین رده سنی و در دسته منهای ۶۸ کیلوگرم محمود نعمتی از استان قم توانست مدال برنز را به دست بیاورد و در دسته به اضافه ۷۶ کیلوگرم جوانان، سینا عبدالحسینی صاحب نشان برنز و مقام سوم شد تا در نهایت تیم کاراته استان قم  با مجموع یک مدال طلا،  ۳ مدال نقره و ۵ برنز به کار خود در این دوره از مسابقات پایان دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار