در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛
کارشناس پیش بینی هواشناسی قم گفت: ایستگاه‌های هواشناسی بارش باران امروز برای شهر قم را یک و یک دهم میلی متر ثبت کرده‌اند.
کد خبر: ۵۵۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 20 January 2018

به گزارش تابناک قم، مرتضی صبوری گفت: این مقدار بارش برای شهر قم یک و یک دهم میلی متر ثبت شده است که با توجه به اینکه طی چندماه اخیر این شهر بارش قابل توجهی نداشته این میزان بارندگی رضایت‌بخش است.


وی با اشاره به اینکه بارش در تمامی سطح استان ثبت شده است، ابراز داشت: ایستگاه‌های هواشناسی بارش را برای کهک ۲ و ۶ دهم و جمکران ۱ و ۸ دهم میلی‌متر ثبت کرده‌اند.


کارشناس پیش بینی هواشناسی استان قم همچنین با اشاره به اینکه بارش در ارتفاعات قم به شکل برف است، گفت: بارش برف در ارتفاعات استان قم همچنان ادامه دارد و در حال حاضر در بخش دستجرد بارش برف یک سانتی‌متر گزارش شده است.


وی همچنین حداکثر دمای امروز را ۱۰ و حداقل یک درجه سانتیگراد پیش بینی کرد و ادامه داد: دمای هوا برای فردا در حداکثر ۱۵ درجه پیش یینی می‌شود و دما روند صعودی خواهد داشت.


صبوری با بیان اینکه از ظهر امروز با توجه به قطع بارش‌ها وزش باد را در قم خواهیم داشت ادامه داد: سرعت باد بالا خواهد بود و تا ۵۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد و این وزش باد برای فردا هم همچنان ادامه دارد.


وی در ادامه درباره وضعیت جوی قم طی روزهای آینده هم گفت: در پایان هفته سامانه‌ای وارد استان می‌شود که امیدواریم با ورود این سامانه استان قم مجدد بارش باران را تجربه کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار