عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد:
شهرداری قم بابت تهاتر بدهی اجرای طرح‌های حرم تا جمکران (بلوار پیامبر اعظم)، فاز 4 و 5 عمار یاسر هنوز اقدام عملی انجام نداده و روزانه خسارت‌هایی بابت بدهی به برخی از بانک‌ها به شهر قم تحمیل می‌شود. علی‌رغم وعده‌های داده‌شده برای انجام تسویه‌های بانکی اما هنوز تهاتری با بانک‌های ملی، تجارت و شهر صورت نگرفته است.
کد خبر: ۵۵۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲ 21 January 2018

به گزارش تابناک قم، عضو شورای اسلامی شهر قم با انتقاد از عدم پرداخت بدهی شهرداری به بانک‌ها گفت: روزانه مبالغی بابت بدهی سنگین شهرداری قم به برخی از بانک‌ها بابت دیرکرد باید پرداخت شود.

حسن طلایی اظهار داشت: شهرداری قم بابت تهاتر بدهی اجرای طرح‌های حرم تا جمکران (بلوار پیامبر اعظم)، فاز 4 و 5 عمار یاسر هنوز اقدام عملی انجام نداده و روزانه خسارت‌هایی بابت بدهی به برخی از بانک‌ها به شهر قم تحمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه باگذشت چهار ماه از شروع به کار شورای چهارم و علی‌رغم وعده‌های داده‌شده برای انجام تسویه‌های بانکی اما هنوز تهاتری با بانک‌های ملی، تجارت و شهر صورت نگرفته است، افزود: روزانه مبالغی بابت بدهی سنگین شهرداری قم به بانک‌ها بابت دیرکرد باید پرداخت شود.

عضو کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: این حجم از بدهی به بانک‌ها سالیانه منجر به انباشت جریمه فراوان تأخیر در پرداخت معوقات بانکی می‌گردد که در این تنگنای مالی و کاهش پرداخت عوارض و درآمدهای پایدار شهرداری رقم بسیار سنگین و غیرقابل جبرانی است.

وی با اشاره به بحث‌های مطرح‌شده در جامعه نسبت به شفافیت بودجه دولت و اینکه باید بودجه شهرداری قم و بدهی‌های آن نیز کاملاً شفاف و به تفضیل در اختیار شهروندان قرار گیرد، افزود: برای سال 97 به دنبال این شفافیت هستیم و امیدواریم مسئولان شهرداری هم اهتمام بیشتری بر این امر داشته باشند.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار