عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری و مشکلات اقتصادی سبب افسردگی مردم و جوانان شده است، گفت: سیاسی برخورد کردن با موضوعات مختلف در کشور متأسفانه سبب کاهش توجه به موضوعات زیربنایی و اساسی کشور شده است.
کد خبر: ۵۵۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 21 January 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنوربا اشاره به اهمیت توجه ویژه مسئولان به مشکلات معیشتی، اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی و بیکاری مردم اظهار داشت: متأسفانه آمار خوبی از آسیب‌های اجتماعی در کشور وجود ندارد و در برخی از شهرها آمار طلاق به 46 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه بیکاری و مشکلات اقتصادی سبب افسردگی مردم و جوانان شده است، افزود: سیاسی برخورد کردن با موضوعات مختلف در کشور متأسفانه سبب کاهش توجه به موضوعات زیربنایی و اساسی کشور شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توجه به مسائل حاشیه‌ای و دور شدن از مسائل اصلی کشور ابراز کرد: چرا باید تریبون‌های کشور یک الی دو ماه مشغول مسائلی باشد که برای مردم مهم نبوده و موضوعات مختلف را برجسته کنند که مبادا فردی از آنان انتقاد کند.


وی عدم توجه دولت به اقشار ضعیف و کم‌درآمد را موردتوجه قرار داد و گفت: نباید در مسائل بودجه‌ای اقشار ضعیف را فراموش کنیم و مجلس در بودجه 97 به دولت کمک می‌کند که فشاری مضاعف به مردم با توجه به مشکلات اقتصادی پیش نیاید و کمک می‌کند تا بودجه طوری تنظیم‌شده که زندگی مردم با مشکل روبرو نشود.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه عدالت  در توزیع یارانه نداریم و دولت نیز موظف به این کار بوده که متأسفانه این را انجام نداده است، بنابراین دولت باید قانون را اجرا کند و اگر یارانه ثروتمندان را حذف می‌کند از آن سو به یارانه مردم بی‌بضاعت کمک کند و آن را افزایش دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار