مديرعامل سازمان ميادين شهرداری قم؛
مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداری قم گفت: دو فروشگاه بزرگ عرضه مايحتاج و ميوه و تره بار با برند همشهری در آينده‌ای نزديك در منطقه پردیسان قم افتتاح می شود.
کد خبر: ۵۵۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ 21 January 2018

به گزارش تابناک قم؛ علیرضا مظفری،مديرعامل سازمان ميادين شهرداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه راه‌اندازی دو فروشگاه همشهری اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و ساکنان پردیسان و سهولت در تأمین مایحتاج آنها، بازار بزرگ همشهری 17 با رویکرد فروش میوه و تره بار و عرضه مایحتاج عمومی در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.


وی با اشاره به بهسازی و اضافه کردن فضای این بازار افزود: هزار و 500 متر مربع به فضای این فروشگاه برای گسترش عرضه مایحتاج و ارزاق عمومی اضافه شده و اکنون این فروشگاه با 30 غرفه به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع آماده بهره‌برداری است.مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم تصریح کرد: در بازار همشهری 17 علاوه بر عرضه میوه و تره بار با تنوع محصول و رعایت نرخ مصوب؛ مایحتاج ضروری شهروندان پردیسانی خدماتی مانند مجتمع نانوایی، پوشاک، مجتمع گوشت و... عرضه خواهد شد.مظفری با اشاره به احداث فروشگاه همشهری 6 در بلوار همت در منطقه 6 افزود: این پروژه در زمینی به وسعت هزار و 700 متر مربع و در 13 غرفه به متراژ 500 متر مربع احداث شده و آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به عرضه مایحتاج و میوه و تره بار در فروشگاه همشهری و رویکرد سازمان برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات در سطح مناطق هشتگانه گفت: اعتماد مردم به اقدامات شهرداری‌ها بالاترین سرمایه آنها است و باید در فکر این باشیم که عمق این اعتماد را گسترده کرده و اتکا به اعتماد مردم را افزایش دهیم.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار