نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در کارگروه‌های استانی و مجلس شورای اسلامی از مباحث مطرح شده در حوزه محیط زیست قم کاملا حمایت خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۵۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 21 January 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در دیدار مدیرکل و معاونین این اداره کل در سخنانی اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر با تخریب محیط زیست در سال‌های گذشته، قم دارای شرایط آب و هوایی مساعدی نیست.


وی بر ضرورت احیای حقابه‌های تالاب‌ها و رودخانه‌های استان قم تأکید کرد و گفت: تخصیص حقابه‌های قم مسئله بسیار مهمی است که از سوی مسئولان ذیربط و نمایندگان مردم با جدیت پیگیری می‌شود.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: استقرار واحدهای صنعتی در استان قم باید با در نظر گرفتن تمامی شرایط و مؤلفه‌های زیست محیطی بوده و اداره کل حفاظت محیط زیست باید بر اساس قوانین و ضوابط، قاطعانه در برابر صنایع آلاینده ایستادگی کند.


وی در پایان تصریح کرد: برخورداری از محیط زیست سالم و پایدار حق مردم بوده و در کارگروه‌های استانی و مجلس شورای اسلامی از مباحث مطرح شده در حوزه محیط زیست کاملا حمایت خواهیم کرد.


تورج همتی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این اداره کل و مشکلات زیست محیطی قم ارائه کرد و گفت: ابرچالش محیط زیست استان قم معضل گرد و غبار است که به دلیل قطع حقابه‌ها و خشکسالی در حال تشدید است و باید با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و تخصیص اعتبارات لازم این معضل جدی را برطرف کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار