استاندار قم با بیان اینکه یکی از راه حل‌های حل مشکلات شهری، ایجاد رویداد است، گفت: از طریق رویداد، باید مشارکت جمعی و عمومی را جلب کنیم و تا زمانی که این عمومیت وجود نداشته باشد، به حل مشکلاتی که درصدد آن‌ها هستیم، نمی‌رسیم.
کد خبر: ۵۵۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 22 January 2018

به گزارش تابناک قم، سیدمهدی صادقی اظهار داشت: ناکارآمدی‌ها و معضلاتی در شهر مقدس قم وجود دارد که یک راه حل آن، ایجاد رویداد است.


استاندار قم افزود: از طریق رویداد، باید مشارکت جمعی و عمومی را جلب کنیم و تا زمانی که این عمومیت وجود نداشته باشد، به حل مشکلاتی که درصدد آن‌ها هستیم، نمی‌رسیم.


وی جشنواره نمایشی "شهر خوب شهروند خوب" را اقدامی مطلوب در این زمینه دانست و تأکید کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم این حرکت را برای یک مقطع زمانی کوتاه نباید انجام دهد، چون به‌تدریج از یاد می‌رود و به فراموشی سپرده می‌شود.


صادقی ادامه داد: این اقدامات و فرهنگ‌سازی‌ها باید در مقاطع زمانی خاص، پیوستگی خاطراتی و ذهنی خود را حفظ کند تا از طریق تداوم دیدن و یادگیری، این حرکت نهادینه و به یک اخلاق اجتماعی خوب تبدیل شود.


وی با تقدیر از رئیس سازمان فرهنگی ورزشی قم در بهره‌گیری از روش‌های جدید و ابتکاری در حل معضلات شهری قم، گفت: این موضوع باید مقداری بومی‌سازی شود و در موضوعات مختلف گسترش یابد.


استاندار قم در پایان سخنان خود با تأکید براینکه بدون شک مشارکت مردم سبب می‌شود که زودتر به نتایج مطلوبی برسیم، اظهار داشت: این فرهنگ‌سازی را در محلات قم، باتوجه به مشکلاتی که در هر منطقه وجود دارد، توسعه دهید و به فعالیت بپردازید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار