در هفته پنجم رقابت‌ها رقم خورد
قهرمان فصل قبل مسابقات باشگاهي ليگ برتر فوتبال پنجمين هفته فصل 97 – 1396 اين مسابقات را در قم با برد پشت‌سر گذاشت.
کد خبر: ۵۵۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 23 January 2018

به گزارش تابناک قم، بازی‌های هفته پنجم از نیم‌فصل نخست مسابقات باشگاهی لیگ برتر فوتبال در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی به انجام رسید و مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل یعنی تیم پناه‌آفرین با کسب یک برد دیگر در مسیر تکرار قهرمانی گام برداشت.


این در حالی است که هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم با پیروزی تیم‌های افشین، پناه‌آفرین و عقاب و تساوی یک دیدار به پایان رسید و در چهار بازی برگزار شده این هفته مجموعا 9 گل به ثمر رسید تا تعداد گل‌های این هفته حتی دو رقمی نشود و یکی از کم‌گل‌ترین هفته‌های لیگ برتر لقب بگیرد.


افشین در جدال با پیام به برتری دو بر یک رسید تا سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود بیافزاید، پناه‌آفرین قهرمان فصل قبل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاف با تیم یاران با نتیجه دو بر یک صاحب برتری شد تا در مسیر تکرار قهرمانی امتیازات خود را افزایش دهد.


فوتبالیست‌های عقاب و وحدت شریف نیز یکی از بازی‌های جذاب این هفته را به نمایش گذاشتند و در پایان تیم عقاب با نتیجه یک بر صفر حریف خود را مغلوب کرد، ضمن اینکه تنها تساوی هفته در جدال تیم‌های هما و آبادگران رقم خورد و تساوی یک بر یک آنها امتیازات را تقسیم کرد.


هیأت فوتبال استان قم امروز برنامه دیدارهای هفته ششم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم را اعلام کرد و این بازی‌ها روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری پنجم و ششم بهمن ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید.


پنجشنبه پنجم بهمن ماه از ساعت 13 تیم وحدت شریف برابر آبادگران صف‌آرایی می‌کند و از ساعت 15 پناه‌آفرین و هما تیم‌های قدیمی فوتبال قم رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند، ضمن اینکه جمعه ششم بهمن به ترتیب پیام با عقاب و افشین با یاران به رقابت می‌پردازند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار