رئیس اداره اجرایی و نظارت در امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد
رئیس اداره اجرایی و نظارت در امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: با انتخاب و تعیین پیمانکار، عملیات روسازی و جدول گذاری بلوار ابوطالب و معابر محله 6 پردیسان به زودی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ 23 January 2018

به گزارش تابناک قم، حمیدرضا کاظمی کرد: معبر سازی و جدول گذاری محله هشت پردیسان بر عهده اتحادیه‌های مسکن مهر استان بوده است که برای دسترسی سریع‌تر و آسان‌تر به معابر و مشارع سایر محلات و تسهیل در عبور و مرور اداره کل راه و شهرسازی اقدام به عملیات اجرایی کرده است.


وی با بیان اینکه بخشی از عملیات معبرسازی و آسفالت در محله هشت به اتمام رسیده است، گفت: در حال حاضر دسترسی به این محله از محور جاده ورجان است که با توجه به حادثه خیز بودن محور مذکور، بلوار امام علی(ع) پس از اتمام عملیات تکمیلی تنها مسیر دسترسی به محله هشت خواهد بود.


رئیس اداره اجرایی و نظارت در امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه بین اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری قم در سال 1394 توافقی در خصوص آسفالت محلات پردیسان صورت گرفته است، تشریح کرد: بالغ بر 2 هزار تن قیر به شهرداری واگذار شده است که براساس آن آسفالت معابر و محلات مسکن مهر پردیسان در تعهد شهرداری قرار گرفت.


وی در پایان تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان، آسفالت معابر و مسیرهای اصلی مانند بلوار امام علی(ع) و رینگ و حلقه‌های اطراف محلات مسکن مهر پردیسان را انجام خواهد داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار