سرپرست اورژانس کشور با تأکید بر تأثیرگذار بودن استقرار نیروهای اورژانس در حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: برای آنکه خدمات درمانی به نحو احسن به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل‌بیت(س) ارائه شود حرم مطهر نیازمند یک پایگاه اورژانس دائمی است.
کد خبر: ۵۵۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 23 January 2018

 

 

به گزارش تابناک قم، علی‌اصغر کولیوند عصر امروز در دیدار با هادی محمود نژاد معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن جلسات این معاونت انجام شد، خدمات‌رسانی به زائران آستان‌های مقدس را ازجمله دغدغه‌های اورژانس کشور دانست و اظهار داشت: باید در شهرهای مختلف خدمات‌رسانی به افراد غیربومی به‌صورت خاص و ویژه مورد توجه اورژانس کشور قرار گیرد.
وی انجام خدمات‌رسانی در سطح وسیع‌تر به مردم در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) را مورد توجه قرار داد و افزود: در این رابطه دغدغه‌هایی داریم که امید است مسئولان به این دغدغه‌ها توجهات لازم را داشته باشند.
سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد: به‌منظور تردد اورژانس در نقاط مختلف حرم مطهر حضرت معصومه(س) بایستی بسترهای لازم فراهم شود.
کولیوند فعالان اورژانس کشور را امین‌ترین قشر در میان سایر اقشار معرفی و افزود: برای آنکه خدمات درمانی به نحو احسن به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل‌بیت(س) ارائه شود حرم مطهر نیازمند یک پایگاه اورژانس دائمی است.
وی با تأکید بر تأثیرگذار بودن استقرار نیروهای اورژانس در حرم مطهر ابراز کرد: در برخی شاهد حضور چشم‌گیر زائران در آستان مقدس هستیم، به همین دلیل برای آنکه مشکلی به وجود نیاید نیروهای امدادرسان باید در آستان حضور مستمر داشته باشند.
سرپرست اورژانس کشور در پایان گفت: آستان‌های مقدس در ارائه آموزش‌های پزشکی به مردم می‌توانند مشارکت داشته باشند، برای نمونه به طلاب می‌توان ادبیات پزشکی را آموزش داد تا آن‌ها در اطلاع‌رسانی و تبلیغ از این آموزش‌ها بهره ببرند.
در این دیدار هادی محمود نژاد معاون اجرایی آستان کریمه اهل‌بیت(س) نیز با تأکید بر پیگیری ایجاد پایگاه اورژانس در حرم مطهر گفت: با وجود محدودیت‌هایی که در آستان وجود دارد اما تمامی تلاش خود را در جهت تحقق این مهم انجام می‌دهیم، همچنین ارتباط دوسویه بین اورژانس و آستان مقدس در حوزه آموزش تا رسیدن به نتایج مطلوب پیگیری می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار