از ساعت 18 پنجشنبه پنجم بهمن صورت مي‌گيرد
افتخارآفرينان و قهرمانان ميادين برون‌مرزي ورزش استان قم در مراسمي به مناسبت آغاز سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران تجليل مي‌شوند.
کد خبر: ۵۵۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 24 January 2018

به گزارش تابناک قم، مراسم تجلیل از قهرمانان برون‌مرزی ورزش استان قم توسط اداره کل ورزش و جوانان قم از ساعت 18 روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه با حضور مسوولان کشوری و استانی در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهرداری قم برگزار خواهد شد.


این مراسم ویژه قهرمانانی است که در سال گذشته برای ورزش قم از میادین مختلف برون‌مرزی اعم از بین‌المللی، آسیایی، جهانی، پارالمپیک و جام جهانی رشته‌های مختلف ورزشی موفق به کسب مدال و افتخار شده‌ یا در بخش بانوان به تیم ملی راه یافته‌اند، ضمن اینکه از سه ورزشکار برتر نیز به صورت ویژه تجلیل می‌شود.


اداره کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان مجری و متولی برگزاری این مراسم در مقایسه با آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی سال‌های اخیر، در این مراسم از سه ورزشکار شاخص قم به شکل ویژه تقدیر خواهد کرد، ورزشکارانی که عنوان، سابقه و افتخارات آنها در ورزش قم برای نخستین‌بار رقم خورده است.


در این مراسم به پاس موفقیت‌های کسب شده توسط 25 ورزشکار موفق قم در میادین جهانی و آسیایی قدردانی می‌شود، ضمن اینکه تعداد 100 ورزشکار مرد و زن رده‌های سنی مختلف که در مسابقات مختلف بین‌المللی برگزار شده در ایران و خارج از کشور مدال گرفته‌اند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.


همچنین پنج مربی ورزش قم که به عنوان مربی تیم‌های ملی در میادین گوناگون مربیگری ملی‌پوشان کشورمان را انجام داده‌اند در این مراسم تجلیل می‌شوند، ضمن اینکه هفت تن از بانوان موفق ورزش قم در رشته‌های مختلف ورزشی که جواز حضور در تیم‌های ملی را به دست آورده‌اند قدردانی خواهند شد، ضمن اینکه تجلیل از چهار داور بین‌المللی ورزش قم بخش دیگری از مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش قم به شمار می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار