عضو شورای شهر قم:
عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه نظر ما در شورا این است که هیچ عوارضی در سال 97 افزایش نیابد گفت: باید در تصمیمات خود دقت داشته باشیم تا به مردم فشار نیاید و برخلاف این مبنا فرمانداری امکانی که برای مردم است و از طریق شهرداری می‌توانند از آن بهره مند شوند جلوی آن را گرفته‌اند.
کد خبر: ۵۶۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۲ 06 February 2018

به گزارش تابناک قم، زین‌العابدین قراچورلو در سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و اعضای شورا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تاکید بر اینکه نظر ما در شورا این است که هیچ عوارضی در سال 97 افزایش نیابد اظهار کرد: باید در تصمیمات خود دقت داشته باشیم تا به مردم فشار نیاید و برخلاف این مبنا فرمانداری امکانی که برای مردم است و از طریق شهرداری می‌توانند از آن بهره مند شوند جلوی آن را گرفته‌اند.

وی با اشاره به مخالفت هیات تطبیق فرمانداری با یکی از مصوبات شورای شهر در خصوص قیمت‌های منطقه‌ای و تعرفه‌های شهرداری، به نهادهای مختلف دخیل در بحث قیمت‌های منطقه‌ای اشاره کرد و افزود: فرمانداری چون این امکان را راحت‌تر از شهرداری می‌تواند پیگیری کند بحث مخالفت را مطرح کرده و ما به عنوان نمایندگان مردم باید واقعا مدافع مردم در تمام امور شکل گرفته در شهر باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به جزئیات این مصوبه بیان کرد: چرا دادگستری و امور مالیاتی و ... با قیمت منطقه‌ای بیشتر از مردم دریافتی داشته باشد اما از طریق شهرداری آنها پیگیری می‌کنند که قیمت‌ها افزایش پیدا نکند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار