هشتمین سرمربی جدید صبا مشخص شد
در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال صبای قم که همچنان از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دو محسوب می‌شود، مسئولان قمی به‌جای حل مسئله که مشکلات است صورت‌مسئله را پاک‌کرده و سرمربی را تغییر می‌دهند. تاکنون در هیچ‌یک از کشورهای جهان تغییر هشت سرمربی آن‌هم دریک فصل رخ نداده است اما صبا از این حیث رکورددار محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۵ 08 February 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال دسته اولی صبای قم در آستانه دیدار با ملوان بندرانزلی هشتمین سرمربی خود را در فصل جاری شناخت.

در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال صبای قم که همچنان از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دو محسوب می‌شود، مسئولان قمی به‌جای حل مسئله که مشکلات است صورت‌مسئله را پاک‌کرده و سرمربی را تغییر می‌دهند.

تاکنون در هیچ‌یک از کشورهای جهان تغییر هشت سرمربی آن‌هم دریک فصل رخ نداده است اما صبا از این حیث رکورددار محسوب می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد مؤمنی بازیکن سابق استقلال تهران و سایپا را در کارنامه به‌عنوان سرمربی جدید این باشگاه بحران‌زده معرفی شود تا آخرین تلاش‌ها برای جلوگیری از سقوط رخ دهد.

مؤمنی با حضور در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان تمرینات این تیم را زیر نظر داشت تا با بازیکنان آشنایی نسبی پیدا کند.

گفته‌شده وی پس از دیدار معوقه صبای قم و ملوان بندر انزلی که روز پنج‌شنبه انجام می‌شود به‌عنوان هشتمین سرمربی صبا رسماً کار خود را آغاز کند قرار است سرمربی صبا شود.

وی برای بار دوم به چمن حیدریان قدم خواهد گذاشت، بار نخست در قامت مربی تیم هامون سازه زاهدان در لیگ 2 به قم آمد تا با تیم وحدت قم روبرو شد.

محمد مؤمنی بازیکن سال‌های دور فوتبال ایران در ترکیب استقلال و سایپا است. وی با کسب عنوان آقای گلی لیگ در ترکیب تیم منحل شده پلی اکریل اصفهان در فوتبال ایران چهره شد و بر سر جذب وی بین استقلال و پرسپولیس رقابت درگرفت و استقلال در میانه راه، مؤمنی را از پرسپولیس قاپید. حالا مؤمنی به‌عنوان یک مربی در سطوح لیگ یک و دو ایران در حال تجربه‌اندوزی است.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی از قم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
افراد قوی و لایق برای همکاری شرایطی را تعیین می کنند و این شرایط ربطی به میزان حقوق و پاداش خود ندارد کما اینکه حقوق و پاداش مربی لایق، حق وی است.
افراد نالایق و ناتوان هم برای رسیدن به این مربی گری هر شرایطی قبول می کنند و حداکثر استعداد خود را برای باقی ماندن در مربی گیری به کار می برند که با گند زدن به کار و وخیم شدن اوضاع پی کار خود می روند.
این شده وضعیت صبای قم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار