رئیس شورای اسلامی استان قم مشکل صدور پروانه در استان قم را یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های مردمی دانست و گفت: قانون در زمینهٔ صدور پروانه پیش‌بینی کرده که باید سند شش دانگ وجود داشته باشد.
کد خبر: ۵۶۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۵ 11 February 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمد آتش زر در جلسه شورای اسلامی استان قم که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت ویژه شورای اسلامی استان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های استان اظهار داشت: شورای اسلامی استان زبان گویای تمام شوراها و شهرداری‌های قم است.

وی با تأکید بر اهمیت حضور پررنگ در راهپیمایی حماسی 22 بهمن‌ماه افزود: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال به دلیل حوادث اخیر کشور و منطقه و جنگ فرسایشی که در تمام عرصه‌ها و به‌ویژه در زمینهٔ فرهنگی وجود دارد حیاتی و حساس است.

رئیس شورای اسلامی استان قم گفت: اتفاق مهمی که امروز در منطقه اتفاق افتاده سقوط دو هواپیمای اسرائیلی در منطقه بوده که سبب شده تا مسائل منطقه پیچیده‌تر از هر زمان دیگری شود چراکه این دو هواپیما بدون هیچ‌گونه شلیکی سقوط کرده است.

آتش زر عنوان کرد: در جنگ‌های هوایی پیروزی به‌سوی محور مقاومت در حال چرخش است چراکه تاکنون در جنگ‌های هوایی نوعاً جبهه استکبار با پیروزی‌هایی همراه بوده که امید می‌رود جبهه مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه در این زمینه نیز توفیقات قابل‌توجهی را به دست آورد.

وی ادامه داد: حوادث و اتفاقاتی که امروز در سطح منطقه وجود دارد راهپیمایی 22 بهمن‌ماه را بسیار حساس کرده که ضروری است تمامی مردم با هر سلیقه‌ای که دارند در این راهپیمایی شرکت کنند تا استقلال و عزت کم‌نظیر کشور را جهانیان بار دیگر مشاهده کنند.

رئیس شورای اسلامی استان قم توطئه‌های متوالی دشمنان علیه استقلال و آزادی کشور را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: هدف دشمن از فضاسازی‌های مجازی رسیدن به اهداف اقتصادی و سیاسی است که از 40 سال پیش آن‌ها را ازدست‌داده اگر مملکت از این پیچ تاریخی به‌درستی عبور کند می‌تواند آینده خود را به‌درستی تضمین کند.

آتش زر با اشاره به برخی از مشکلات و معضلات درمانی و پزشکی موجود در روستاهای استان قم خاطرنشان کرد: برخی از بخش‌ها و روستاهای استان قم با معضلات و مشکلاتی در زمینهٔ درمانی روبه‌رو هستند که باید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه پاسخگو باشند.

رئیس شورای اسلامی استان قم با تأکید بر ظرفیت‌ها و توانایی‌های شورای اسلامی استان قم عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی استان قم ازنظر تجربه و معلومات در مرتبه قابل‌توجهی قرار دارند که از این منظر بسیار بااهمیت بوده که باید از این ظرفیت موجود در راستای بهبود وضعیت استان قم استفاده کرد.

وی مشکل صدور پروانه در استان قم را یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های مردمی دانست و تصریح کرد: قانون در زمینهٔ صدور پروانه پیش‌بینی کرده که باید سند شش دانگ وجود داشته باشد، بنابراین یک سری جلساتی بنا خواهد شد که در آن قوانینی طرح شود که افراد تعهد محضری بدهند که اگر درباره زمین یا ملک مدنظر اگر کسی ادعای مالکیت کرد، خود صاحب‌ملک مسئولیت آن را بپذیرند و با این شرط پروانه صادر شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار