در ورزشگاه شهید حیدریان قم صورت گرفت
اردوي آماده‌سازی و برنامه‌های تمرینی تيم ملي آلتيميت فريزبي ایران به مدت سه روز در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 11 February 2018

به گزارش تابناک قم، اردوی آماده‌سازی تیم ملی آلتیمیت فریزبی ایران در حالی به میزبانی قم تشکیل شد که این تیم با سرمربیگری علی ذاکریان و سرپرستی حمیدرضا یارقلی تمرینات خود را برگزار کرد، ضمن اینکه مربیان این تیم مجید محمودی و محمدحسن زبرجد بودند و میلاد دبیری نیز آنالیزور تیم است.

ابراهیم درتاج و بهداد تندپا نیز به عنوان مربی بدنساز در این تیم فعالیت می‌کنند، محمدرضا کرامتی مسوولیت پشتیبانی و بنیامین مسبوق مسوولیت تدارکات را بر عهده دارد و در این اردو بازیکنانی از استان‌های همدان، خوزستان، تهران، آذربایجان غربی، قم، البرز، اردبیل و فارس حضور داشتند.

بازیکنان حاضر در این اردو سهیل باقری، علی روحی، آرش سوری، شاهین باقری، سهیل بتویی، علی‌اصغر گوهری، امیرحسین مدینه خرمی و مسعود فتاحی از همدان، انوش کمان‌کش،‌ محسن غضبان‌زاده، محمدحسین فردوسی‌پور، وحید سعودی، رامین احمدی‌محمدی و رضا عطاپور از خوزستان بودند.

همچنین ابوالفضل کریمی، آرش فرخی، علی‌اکبر ونایی و ابراهیم موسی‌ فرخی‌صیاد از تهران، میلاد شهیادی و علی وظیفه‌خواه از آذربایجان غربی، علیرضا ذاکریان، علی باقری، علی موحدی‌مقدم، وحید مولوی و علی‌اصغر کردلو از قم، علی‌ عبدالعلی‌زاده از البرز، وحید آخشی از اردبیل و احمدرضا خلیلی از فارس دیگر اردونشین‌های تیم ملی فریزبی در قم محسوب می‌شوند.

پنجمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی آلتیمیت فریزبی از سوی کادر فنی این تیم به مدت سه روز برنامه‌ریزی شد و در روزهای 20 تا 22 بهمن ماه به میزبانی قم در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و 28 ملی‌پوش زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

نخستین روز برنامه‌های آماده‌سازی این تیم به تمرین فارتلک و تمرین تکنیک‌های پرتاب و دریافت، مررو تئوری قوانین و مقررات بازی و ادولیزری، ریکاوری و آب‌ درمانی و تمرین عملی اختصاص داشت و در روز دوم تمرین نیز ملی‌پوشان به تمرین تئوری سیستم حمله پرداختند.

روز یکشنبه 22 بهمن ماه به عنوان آخرین روز اردوی آماده‌سازی تیم ملی فریزبی ایران در قم، به یک برنامه ویژه فرهنگی یعنی شرکت در راهپیمایی جشن سالگرد پیروزی انقلاب اختصاص داشت، سپس ملی‌پوشان به آنالیز بازی، تمرین عملی، مسابقه درون اردویی و ریکاوری و آب درمانی در استخر پرداختند و این اردو در قم به پایان رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار