در وزن 70 کیلوگرم
بانوی رزمی‌کار استان قم با شکست تمامی حریفان خود موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای جوجیتسو زنان ایران شد.
کد خبر: ۵۶۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷ 11 February 2018

به گزارش  تابناک قم، مسابقات جوجیتسو قهرمانی کشور به عنوان انتخابی تیم ملی بانوان ایران با حضور بانوان جوجیتسوکار استان‌های مختلف در تهران به انجام رسید و برترین‌های هر وزن خود را در حالی شناخت که عنوان قهرمانی و نشان طلای یکی از اوزان به بانوی رزمی‌کار قم پریسا حیدری اختصاص یافت.

این رقابت‌ها بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش در استایل نوازا با حضور 37 جوجیتسوکار در سه وزن منهای 49، 62 و 70 کیلوگرم به میزبانی سالن شهید افراسیابی به انجام رسید و در پایان نفرات برتر هر وزن جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جوجیتسو بانوان را به دست آوردند.

در وزن منهای 70 کیلوگرم پیکارهای جوجیتسو زنان ایران پریسا حیدری نماینده قم بود که در در دیدار نهایی برابر فاطمه آقاجانی از تیم هیات همدان به برتری رسید و مقام قهرمانی و نشان طلای این وزن را به خود اختصاص داد تا به اردوی تیم ملی جوجیتسو بانوان راه یابد.

مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو بانوان ایران به منظور گزینش نفرات برتر برای حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی و مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد، در حالی که پیکارهای قهرمانی قاره کهن به میزبانی آلماتی قزاقستان به انجام خواهد رسید.

این رقابت‌ها در حضور لیلا محمدیان نایب‌رئیس بانوان فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش و فرزانه جعفرزادگان نایب رئیس انجمن جوجیتسو بانوان ایران برگزار شد و نلیا سرمربی اکراینی تیم ملی جودو بانوان نیز در سالن مسابقات مبارزات بانوان جوجیتسوکار را نظاره‌ کرد.

مقام قهرمانی کشور در مسابقات جوجیتسو بانوان انتخابی تیم ملی در حالی توسط پریسا حیدری در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم به دست آمد که دیگر نماینده قم در این رقابت‌ها یعنی خدیجه رضایی در وزن منهای 62 کیلوگرم رتبه پنجم کشور را کسب کرد و وی نیز به اردوی تیم ملی دعوت شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار