مدیر کتابخانه و موزه آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد
مدیر کتابخانه و موزه آستان کریمه اهل‌بیت(س) از افزایش تالارهای کتابخانه در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ظرفیت کتابخانه از 6 به هشت تالار و ظرفیت خدمات‌دهی نیز از 800 به بیش از هزار نفر رسیده است.
کد خبر: ۵۶۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 11 February 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین اسماعیل محمدی کرمانشاهی با اشاره به افزایش تالارها و ظرفیت کتابخانه حرم مطهر اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ظرفیت کتابخانه از 6 به هشت تالار افزایش یافته است.به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین اسماعیل محمدی کرمانشاهی با اشاره به افزایش تالارها و ظرفیت کتابخانه حرم مطهر اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ظرفیت کتابخانه از 6 به هشت تالار افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ظرفیت هر تالار بیش از 100 نفر است، اضافه کرد: با توجه به افزایش تالارهای کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ظرفیت خدمات‌دهی به مراجعه کنندگان نیز در صورت تامین میز و صندلی به بیش از هزار نفر افزایش می‌یابد.

مدیر کتابخانه و موزه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها از تفکیک تالارها برای خواهران و برادران یاد کرد و گفت: در حال حاضر چهار تالار برای خواهران و چهار تالار دیگر نیز برای برادران درنظر گرفته شده است.

وی ابراز کرد: به دلیل تعداد بالای افراد مراجعه‌کننده در گذشته با کمبود جا و مشکلاتی مواجه بوده‌ایم اما اکنون با افزایش تالارها و ظرفیت خدمات‌دهی توانسته‌ایم این مشکلات را حل کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار