مسؤول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم:
مسؤول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم گفت: هر مسجد با مبلغ 226 هزار تومان در تمام برنامه‌هاي سال بيمه مي‌شود كه این طرح مساجد داراي كانون و بدون كانون فرهنگي را دربرمي‌گيرد.
کد خبر: ۵۶۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 12 February 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سعید روحانی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با بیمه معلم برای بیمه مساجد اظهار کرد: اکنون با کمترین مبلغ می‌توان مساجد را بیمه کرد که این بیمه شامل 400 میلیون تومان برای سازه و بدنه مسجد و تا 100 میلیون تومان برای تجهیزات است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از دهه فجر شروع شده و هر مسجد با مبلغ 226 هزار تومان در تمام برنامه‌های سال بیمه می‌شود که مساجد دارای کانون و بدون کانون فرهنگی را دربرمی‌گیرد.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان اینکه مردم باید خط دین اسلام را از مسلمانان جدا کنند گفت: اگر کسی خطا کرد نباید به حساب دین و انقلاب بگذارند. باید در نظر داشت برای انقلاب شهید و خون دادیم بنابراین لازم است کاستی‌های انقلاب و شبهات را برطرف کرد. خط انقلاب نباید با خط برخی از مسؤولان اشتباه گرفته شود.

وی عنوان کرد: موفقیت‌های کمی در انقلاب نداشتیم که این امر سبب می‌شود انسان به ایرانی بودن خودش ببالد ولی برخی اشکالات را طوری بیان می‌کنند که انسان احساس سرشکستگی می‌کند.

روحانی ادامه داد: دشمن به گونه‌ای تبلیغ می‌کند که احساس شود نظام کارآمد نبوده است. مشکلات مسؤولان را قبول داریم ولی دست از انقلاب برنمی‌داریم.

وی با بیان اینکه باید از مسؤولان مطالبه صورت گیرد گفت: مطالبه باید درست باشد و تضعیف نظام نباشد. بیان کردن ضعف نباید با تضعیف نظام همراه باشد بلکه لازم است ثمرات انقلاب نیز در نظر گرفته شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار