رئیس انجمن نمایش استان قم با اشاره به اجرای نمایش حنانه در تالار مرکزی شهر قم گفت: با شکسته شدن طلسم تالار مرکزی شهر دو نمایش فاخر خورشید کاروان و حنانه در این تالار به نمایش درآمد.
کد خبر: ۵۶۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰ 13 February 2018

به گزارش تابناک قم، اصغر نوبخت در مصاحبه مطبوعاتی نمایش « حنانه» که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به راه‌اندازی تالار شهر اظهار داشت: این تالار پس از دومرتبه افتتاح، بالاخره با حمایت‌های مدیرکل ارشاد اسلامی قم راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه تشکیل پایگاه تئاتر دینی با جسارت و حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همراه بود، افزود: برای آنکه تئاتری بزرگ در سطح شهر داشته باشیم نیازمند نمایشی فاخر هستیم، و این امر باید هنرمندان بزرگ داشته باشد.

رئیس انجمن نمایش استان قم با تأکید بر لزوم حمایت از هنرمندان بزرگ ابراز کرد: حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از هنرمندان سبب شده تا فعالان هنری استان در پایتخت نمانده و در شهر مقدس قم نیز به انجام فعالیت‌های هنری بپردازند.

نوبخت با اشاره به اجرای نمایش حنانه در تالار مرکزی شهر قم گفت: با شکسته شدن طلسم تالار مرکزی شهر دو نمایش فاخر خورشید کاروان و حنانه در این تالار به نمایش درآمد.

وی با بیان اینکه هنرمندان برای اجرای نمایش فاخر نیازمند حمایت مسئولان و مدیران استان هستند، ادامه داد: نباید مدیران ساز خود را بزنند، بلکه باید با حمایت از هنرمندان در راستای تعالی فرهنگ و ادب استان تلاش کنند.

رئیس انجمن نمایش استان قم با تأکید بر حمایت جدی از هنرمندان اظهار داشت: باید حمایت جدی از هنرمندان قمی صورت گیرد، در غیر این صورت هنرمندان تئاتر قم سختی‌ها را به دوش می‌کشند، باید تمامی نهادها همراه و یاور هنرمندان باشند و از آن‌ها حمایت‌های جدی کنند.

نوبخت بیان کرد: برخی از سخت‌گیری‌هایی که در مورد نمایش‌های استان وجود دارد خرده می‌گیرند، البته ما سعی داریم ممیزی‌های جزئی داشته باشیم، برای آنکه هنرمند به سمت نمایش‌های ارزشی و محتوایی برود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار