با پایان رقابت 8 مدعی صعود به لیگ دسته اول
فصل 1396 مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم با قهرمانی فوتسالیست‌های تیم الوند و صعود این تیم به لیگ دسته اول به پایان رسید.
کد خبر: ۵۶۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 13 February 2018

به گزارش تابناک قم، در فصل 1396 مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های دسته دوم استان قم همانند لیگ‌های برتر و دسته اول هشت تیم حضور داشتند اما برنامه این بازی‌ها با انصراف و کناره‌گیری ناگهانی چند تیم تغییر کرد و این بازی‌های زودتر از موعد مقرر به کار خود پایان داد.

تیم فوتسال الوند با کسب مقام قهرمانی در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های قم به بازی‌های فصل 1397 لیگ دسته اول نیز صعود کرد موفقیتی که بعد از الوندی‌ها نصیب تیم دوم جدول رده‌بندی این فصل یعنی فردوسیان نیز شد تا دو تیم به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر ملحق شوند.

قهرمانی تیم فوتسال الوند در رقابت‌های این فصل لیگ باشگاه‌های قم در حالی رقم خورد که این تیم با بازیکنان جوان وارد مسابقات شده بود، فوتسالیست‌هایی که میانگین سنی ۲۰ سال داشتند و از آنها به عنوان استعدادها و آینده‌سازان فوتسال قم در کشور یاد می‌شود.

موفقیت الوند در کسب مقام نخست لیگ دسته دوم و صعود به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم با حضور مهران بوستانی، مصطفی علی‌مرادی، مجید ضیایی، جواد باقری، علیرضا زینلی، سیدحسن احمدی، سیدعلی احمدی، صدرا رنجبر، حسین زارعی، معین میرزاحسینی، مهدی ابراهیم‌گل، میلاد شیخ‌حسینی، میثم زارعی و محمدرضا خانی رقم خورد.

این در حالی است که مسوولیت سرمربیگری فوتسالیست‌های تیم الوند را یکی از مربیان موفق چند سال اخیر فوتسال قم یعنی حسن عبدی بر عهده دارد و سرپرست این تیم محمد جعفری است، ضمن اینکه مربیان این تیم علی نوری و محمد ابراهیمی هستند.

در پایان رقابت‌های فصل 1396 لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم تیم شهید رئیس کرمی به دلیل قرار گرفتن در انتهای جدول از جدول این رقابت‌ها جدا شد و سقوط کرد، ضمن اینکه در لیگ برتر فوتسال قم تیم نبرد و در لیگ دسته اول تیم پاس به مقام قهرمانی دست یافتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار