فرمانده انتظامي استان قم:
فرمانده انتظامي استان قم گفت: در ناجا فضای معنوی، معرفتی و اجتماعی حاکم است و روز به روز پلیس گام‌های خوبي را برای تعالی خود بر مي‌دارد.
کد خبر: ۵۶۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 13 February 2018

به گزارش تابناک قم، کاظم مجتبایی در دیدار با آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به اهداف مختلف انقلاب‌ها در دنیا، گفت: انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب‌ها از لحاظ ساختار، معنا و اهداف متفاوت بوده و رمز آن الهی، مردمی و ولایی بودن است که دیگر انقلاب‌ها به صورت یکجا چنین ویژگی‌هایی را ندارند.به گزارش تابناک قم، کاظم مجتبایی در دیدار با آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به اهداف مختلف انقلاب‌ها در دنیا، گفت: انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب‌ها از لحاظ ساختار، معنا و اهداف متفاوت بوده و رمز آن الهی، مردمی و ولایی بودن است که دیگر انقلاب‌ها به صورت یکجا چنین ویژگی‌هایی را ندارند.

وی با بیان اینکه مردم در 22 بهمن عاشقانه و حتی جلوتر از مسؤولان به میدان آمدند، گفت: مردم سهم و نقش خود را نسبت به نظام به خوبی ایفا کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در کل ناجا فضای معنوی، معرفتی و اجتماعی حاکم است، افزود: روز به روز پلیس گام‌های خوبی را برای تعالی خود بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه در مجموعه پلیس قم اعم از کارکنان و خانواده‌های ایشان 11 نفر حافظ کل قرآن کریم وجود دارد، تصریح کرد: طی چهار سال گذشته تعداد کارکنان علاقمند به شرکت در مسابقات قرآن کریم این فرماندهی، از حفظ یک تا حفظ کل قرآن بیشتر شده است.

مجتبایی با اشاره به ارتباط نیروی انتظامی با مراجع معظم تقلید و مراکز علمی گفت: این مهم موجب شده تا در درون سازمان شاهد کاهش جرایم و در بیرون جایگاه خوبی کسب کند و نیروی انتظامی به طرازی که زیبنده نظام باشد بیش از هر زمان نزدیک‌تر شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار