مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: با توجه به حمله سایبری سال گذشته به سایت‌ها و رسانه‌های استان، امسال قبل از ایام نوروز در نظر داریم رزمایشی را برای مقابله با تهدیدات سایبری برگزار کنیم.
کد خبر: ۵۶۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 15 February 2018

به گزارش  تابناک قم، مهدی متقیان ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان ویژه نوروز 97 که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه قم یکی از چهار کانون هدف دشمن برای حمله‌های آفندی غیرعامل است، اظهار داشت: این حمله‌ها در زمینه‌های نرم‌افزاری واضح‌ترند.

وی افزود: هم‌اکنون با بررسی بیمارستان‌های سطح استان متوجه شدیم برای ایام نوروز هنوز سالن‌هایی را برای قرنطینه نوع جدید آنفولانزای پرندگان اختصاص نداده‌اند که امید است این مهم تا ایام نوروز انجام شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم از انجام رزمایش‌هایی جدی و قوی برای مقابله با تهدیدات سایبری خبر داد و گفت: با توجه به حمله سایبری سال گذشته به سایت‌ها و رسانه‌های استان، امسال قبل از ایام نوروز در نظر داریم رزمایشی را برای مقابله با تهدیدات سایبری برگزار کنیم.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را ردیابی نقاط ضعف و قوت سایت‌ها و نرم‌افزارهای ادارات و رسانه‌های استان دانست و افزود: هم‌اکنون تمامی کارهای مربوطه انجام‌شده و این رزمایش به‌زودی برگزار می‌شود.

متقیان با بیان اینکه امنیت از ارکان اساسی جذب گردشگر به‌ویژه در ایام نوروز است، تصریح کرد: برای حفظ امنیت استان در تمامی زمینه‌ها راهکارهای خاص و عملی‌ای را اندیشیده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه در ایام نوروز 97 با تمامی توان خود در خدمت مردم هستیم، تأکید کرد: برای حفظ امنیت در زمینه پدافند غیرعامل در استان برای مجاوران و زائرین نهایت توان خود را به کار خواهیم بست.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار