معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم گفت: ۹۴ درصد حجم سفرهای صورت گرفته بر اساس آمارهای استان، به‌صورت خانوادگی بوده است.
کد خبر: ۵۶۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۶ 16 February 2018

 

به گزارش تابناک قم، یونس عالی پور در نخستین جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان ویژه نوروز 97 که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه 94 درصد حجم سفرهای صورت گرفته بر اساس آمارهای استان، به‌صورت خانوادگی بوده است اظهار داشت: 42 درصد زائرین سفر دوم تا چندمشان بود که از قم بازدید می‌کردند، همچنین 35 درصد زائرین برای بار اول بود که به قم سفر می‌کردند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با تأکید بر اینکه 86 درصد زائرین در استان بیش از یک شبانه‌روز مانده‌اند، بیان کرد: 14 درصد زائرین اقامتی چندساعته در استان قم داشته‌اند.

عالی پور تصریح کرد: 93 درصد زائرین به استان قم با وسایل نقلیه شخصی و عمومی به این استان سفرکرده‌اند.

وی افزود: 14 درصد مسافران با استفاده از نقشه در استان قم تردد یا به این استان سفر کرده و 44 درصد از آن‌ها از برنامه‌های فرهنگی حرم و جمکران استفاده کرده‌اند که از آن‌ها رضایت بالایی داشته‌اند.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم با اشاره به اینکه 7 درصد از زائرین استان قم به دلیل نبود پارکینگ از سفر خود به استان ابراز نارضایتی کرده‌اند، تصریح کرد: بالغ‌بر 37 درصد زائرین به این استان ابراز رضایت کرده و ابراز داشته‌اند حتماً مجدداً به این استان سفر می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار