قائم مقام باشگاه صبای قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور گفت: محمد مومنی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در جلسه ای با حضور مدیران باشگاه به صورت رسمی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
کد خبر: ۵۶۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۶ 16 February 2018

به گزارش تابناک قم، سید جواد خازنی تصریح کرد: مسعود خسروی مربی قمی و آقای میثم شیردل نیز در کنار محمد مومنی در تیم صبا به عنوان کادر فنی فعالیت دارند و دکتر عظیم کلانتری از تهران نیز به عنوان مربی بدنساز تیم معرفی شده است.

وی ادامه داد: حامی مالی جدید تیم صبای قم نیز عصر امروز معرفی شد و قرار است وی تا پایان فصل در کنار تیم باشد و هزینه 2 بازی گذشته تیم صبا را نیز قبول کرده است.

خازنی با بیان این که هنوز نسبت به تیم صبای قم ناامید نیستیم، گفت: امید است با تلاش کادر جدید، تیم صبا در لیگ دسته یک ماندگار شود، هر چند کار بسیار دشواری است.

تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور در قعر جدول قرار دارد و با تیم سوم جدول 10 امتیاز فاصله دارد و با توجه به این که امسال سه تیم سقوط می کنند صبا از گزینه های اصلی سقوط به لیگ دسته دوم می باشد.

محمد مومنی هفتمین سرمربی تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور است. پیش از وی افرادی همچون سهراب بختیاری زاده، ناصر بختیاری زاده، اسماعیل اسماعیلی، هومن افاضلی، علی فلاح دار و مسعود راشکی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده بودند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار