مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: مسابقه کتابخوانی "ستاره‌های فاطمی" توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و همکاری و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۰ 17 February 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام عطاالله جباری اظهار داشت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در نظر دارد به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره بانوان شهیده این استان مسابقه کتابخوانی را با عنوان "ستاره‌های فاطمی" با بهره‌مندی از کتاب "چادر خاکی" و فلش کارت‌هایی با تخفیف 50 درصد برگزار کند.

وی گفت: این مسابقه با همکاری و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کتاب‌ها، فلش کارت‌ها و سؤالات و پاسخنامه‌ها به کتابخانه‌های عمومی استان قم، بسیج دانش‌آموزی استان قم، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مراجعه کنند.

جباری تصریح کرد: در گذشته متاسفانه آثار هنری و مکتوب ارزشمند و فاخر ویژه شهدا کمتر بود اما در حال حاضر با نویسندگانی خوش ذوق و صاحب قلم و اندیشه آثار خوبی در حوزه دفاع مقدس و ارزش‌های آن و جانفشانی های شهدا پدید آمده است.

وی خاطرنشان کرد: باید ترویج آثار درباره فرهنگ شهادت را قدر دانست و این آثار مکتوب را به نسل جوان منتقل کرد تا با اسطوره‌های واقعی معاصر خودشان بیشتر آشنا شوند، قم با وجود کتابخانه‌های عمومی و دیگر مراکز، نهادها و مؤسسات فرهنگی از ظرفیت بالایی برای انتقال فرهنگ استقامت و شهادت برخوردار است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گفت: زنان نقش مهم و سهم عظیمی در پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس داشتند که به عنوان بهترین الگوی صبر و عفاف برای زنان امروز می‌باشند.

وی گفت: مهلت این مسابقه تا 2 اردیبهشت 97 می‌باشد که به برگزیدگان نیز جوایزی به رسم یاد بود اهدا می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار