مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم عنوان کرد؛
شفیعی گفت:ساماندهی وانت‌بار‌ها در این مدت در دستور کار شهرداری بود و ۵ مکان رابه وانت‌بار‌هایی که هویت آن‌ها تایید شده بود را اختصاص دادیم تا آن‌ها نیز بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.
کد خبر: ۵۶۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸ 17 February 2018

به گزارش تابناک قم؛احمدرضا شفیعی،مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم،جمع‌آوری و ساماندهی وانت‌بارها که موجب ایجاد گره‌های ترافیکی و مزاحمت برای شهر و شهروندان بودند را یکی از اقدامات ویژه این اداره عنوان کرد و گفت: طی دو سال اخیر اقدام ویژه‌ای در سطح شهرداری برای انتظام بخشی و جلوگیری از سد معبر در شهر خصوصاً در مورد وانت‌بارها آغاز شده‌ است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر به عنوان یکی دیگر از تخلفات شهری یاد کرد وافزود: در حال حاضر در شهر قم با نظارت‌ها و سیاست‌های پیشگیرانه که صورت گرفته تخلفات ساختمانی در مراحل ابتدایی ساخت به حداقل ممکن رسیده است و تخلفات صورت گرفته بیشتر در طبقات فوقانی و پیش رفتگی‌ها است که در راستای برخورد با آن‌ها دستورات لازم را از دستگاه قضایی گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرداری قم در گام نخست اقدام به محدودسازی فضاهای استقرار وانت‌بارها و اختصاص مکان‌هایی برای توقف آنها نموده بیان کرد: ساماندهی وانت‌بارها در این مدت در دستور کار شهرداری بود و 5 مکان را به وانت‌بارهایی که هویت آنها تایید شده بود را اختصاص دادیم تا آنها نیز بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به موفقیت‌هایی که در عرصه‌های رفع تخلفات شهری و کاهش آسیب‌های اجتماعی ایجاد شده است ادامه داد:این موفقیت‌ها موجب شده تعاملات سازنده ای جهت انتقال تجربیات موفق مجموعه مدیریت شهری با دیگر شهرداری‌های کشور مطابق درخواست‌های صورت گرفته ایجاد گردد که امیدواریم شاهد کاهش حداقلی این معضل بزرگ در دیگر شهرهای کشور باشیم.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌ها و همکاری‌های دستگاه‌های قضایی و انتظامی استان اذعان کرد: بحمدالله اقدامات انجام شده در سال جاری مورد رضایت شهر و شهروندان قرار گرفته است و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و به طور ویژه دادستان استان قم با همکاری و حمایت‌های ارزنده ای که با مجموعه مدیریت شهری قم در راستای رفاه حال زائرین و مجاورین داشته‌اند باعث ایجاد و ثبات نظم و انضباط خاصی را در هسته مرکزی شهر شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار