مستند " من هو الشهید التالی" با موضوع انقلاب به روایت شهدای بحرین با حضور انقلابیون بحرین و عربستان در قم رونمایی شد.
کد خبر: ۵۶۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 18 February 2018

به گزارش تابناک قم، مستند "من هو الشهید التالی" با موضوع انقلاب به روایت شهدای بحرین با حضور انقلابیون بحرین و عربستان در پژوهشگاه باقرالعلوم مصلی قدس رونمایی شد.

شیخ عبدالله صالح قائم مقام و نائب رئیس جمعیت العمل الاسلامی بحرین، سید مرتضی العلوی السندی از رهبران جریان الوفاء الاسلامی، شیخ عدنان الحسینی از رهبران کتائب حزب الله عراق، حجت‌الاسلام ناظمی معاون بنیاد شهید قم، پدر شهید محمود ابوتاکی از شهدای انقلاب بحرین، امین بابازاده کارگردان مستند "من هو الشهید التالی" و طلاب و روحانیون در این مراسم حضور داشتند.

مستند " من هو الشهید التالی" درباره روند آغاز انقلاب بحرین در 14 فوریه 2011 است و نقش شهدای بحرین در انقلاب این کشور از نقطه‌های بارز این مستند است.

این مستند با تصاویری از شهید علی المشیمع که نخستین شهید انقلاب بحرین است آغاز می‌شود و سپس دوربین در بیمارستان السلمانیه منامه که نقطه عطفی از انقلاب بحرین است می‌رود و جرقه‌های اولیه این انقلاب را به تصویر می‌کشد.

در بخش دیگر از این مستند به ورود نیروهای اشغالگر عربستان معروف به سپر جزیره می‌پردازد که نشان از حمایت رژیم آل‌سعود از آل‌خلیفه است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار