تیم فوتبال صبای قم عصر امروز در خانه پذیرای برق جدید شیراز خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 18 February 2018

به گزارش تابناک قم، هفته‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور نزدیک می‌شود و این موضوع کار را برای یک تیم قعرنشین بسیار حساس‌تر می‌کند.

در هفته گذشته صبایی‌ها با حساب پنج‌بر یک مقابل گلگهر سیرجان شکست خوردند و این شوک مهیبی برای این تیم و مربی جدیدش یعنی محمد مؤمنی بود.

پس‌از این بازی روابط عمومی هیئت فوتبال استان قم رسماً اعلام کرد اسپانسر جدید برای صبا پیداشده که البته امیدواریم مصداق ضرب‌المثل نوش دارو پس از مرگ سهراب برای این تیم بحران‌زده دلالت نکند.

روز گذشته که خبر سقوط پاس تهران به لیگ سوم کشور منتشر شد،به همگان ثابت کرد حتی اگر قهرمان آسیا هم باشی بی‌توجهی مدیران می‌تواند تیم را از ریشه نابود و تنها در تاریخ ورزشی نامی از آن تیم باقی بماند.


در شرایطی که صبای قم اوضاع نابه سامانی را سپری می‌کند و مشکلاتش روزبه‌روز افزایش می‌یابد، تا پیش از این مدیران ورزش قم در خواب زمستانی به سر می‌بردند و منتظر معجزه بودند و در پایان فصل به شکل ظاهری در تکاپو هستند.

با تمام کم‌وکاستی‌ها و معضلاتی که در تیم حاکم است،در چارچوب هفته بیست و چهارم سری رقابت‌های لیگ دسته یک کشور نمایندگان قم از ساعت 14 امروز میزبان برق جدید شیراز خواهند بود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این مسابقه در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام می‌رسد و تماشای آن رایگان اعلام‌شده است

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار