در لیگ دسته اول فوتبال انجام می‌شود؛
تیم فوتبال صبای قم در دیداری از لیگ دسته اول فوتبال ایران در قم به دیدار تیم آینده سازان برق شیراز می‌رود.
کد خبر: ۵۶۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 18 February 2018

به گزارش تابناک قم، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان امروز دوشنبه برگزار می‌شود که تیم فوتبال صبای قم در یکی از مسابقات این هفته باید در قم مقابل تیم فوتبال آینده سازان برق شیراز به میدان برود.

تیم‌های صبای قم و آینده سازان برق شیراز در حالی از ساعت ۱۴ امروز به مصاف هم می‌روند که در بازی رفت دو تیم در شیراز تیم صبای قم در دقایق پایانی با دریافت گل، بازی را با حساب ۲ بر یک به حریف خود واگذار کرد و فرصت کسب امتیاز را از دست داد.

اکنون در شرایطی که صبای قم یک تیم انتهای جدولی و برق شیراز تیمی میانه جدولی در لیگ دسته اول محسوب می‌شوند جدال ۲ تیم در قم سرشار از جذابیت خواهد بود و صبا کورسوهای امید خود برای باقی ماندن در جدول لیگ دسته اول کشور را دنبال می‌کند.

هیئت فوتبال استان قم نیز اعلام کرده است که تماشای دیدار تیم‌های صبای قم و برق شیراز در ورزشگاه شهید حیدریان قم رایگان است و این برای دومین بار است که صبای قم در این ورزشگاه از حریف خود پذیرایی می‌کند.

صبا با سپری کردن روزهای سخت و پرمخاطره اکنون در جمع قعرنشینان لیگ دسته اول قرار دارد و عقیده بسیاری از اهالی فوتبال در قم این است که صبا شانس بسیار کمی برای بقا در لیگ دسته اول دارد و باید خود را برای سقوط و حضور در لیگ دسته دوم از سال آینده آماده کند.

صبا هفته گذشته در سیرجان شکست سنگینی تجربه کرد و ۵ بر یک برابر گل گهر شکست خورد اما پیش از آن توانسته بود در انزلی تیم ملوان این شهر را متوقف کند و از گیلان یک امتیاز به ارمغان بیاورد. تیم فوتبال صبای قم در رده هفدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول حضور دارد و تیم‌های پانزدهم تا هجدهم جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند و کار صبا در ۱۲ بازی پایانی برای بقا در لیگ دسته اول کاری پیچیده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار