مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد؛
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با تأکید بر انتخاب محصول با کیفیت برای توزیع در بازار شب عید، گفت: نمایندگان جهاد کشاورزی بر عرضه میوه در ایام نوروز نظارت می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 18 February 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا مظفری با اشاره به افزایش تعداد مراجعه شهروندان به میادین میوه و تره‌بار افزود: در سال گذشته حدود ۱۹ جایگاه جهت رفع نیاز شهروندان در نظر گرفته شده بود که در سال جاری تعداد آنها ۲۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به ضرورت انتخاب محصول با کیفیت برای توزیع در بازار شب عید، بیان داشت: نمایندگان جهاد کشاورزی در مبدأ بارگیری و همچنین غرف عرضه میوه تنظیم بازار حاضر هستند تا بر توزیع عادلانه، کیفیت محصولات و جلوگیری از عمده فروشی نظارت داشته باشند.

مظفری اظهار داشت: امسال در راستای ارائه خدمات مناسب در ایام پایانی سال و به ویژه ایام نوروز، برنامه‌ریزی لازم جهت استقرار غرف عرضه میوه در ۲۶ نقطه از سطح شهر صورت پذیرفته است.

وی بر نظارت مستمر بر نرخ‌ها در ایام منتهی به نوروز تاکید کرد و اظهار داشت: از همشهریان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف و موارد مشابه، موضوع را جهت پیگیری با سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری قم و یا عوامل تعزیرات حکومتی استان با شماره ۱۲۴ که به صورت شبانه روزی در اختیار عموم است؛ در میان بگذارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار