استاندار قم خواستار شد
استاندار قم همچنين فعاليت كمپ‌هاي ترك اعتياد در قم را مورد توجه قرار داد و با تاكيد بر بررسي اثربخشي اين كمپ‌ها گفت: باید بدون هيچ گونه اغماضي با كمپ‌هايي كه اثربخشي لازم را ندارند برخورد شود.
کد خبر: ۵۶۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 18 February 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم طی سخنانی از تلاش‌های مسؤولان در برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر و نیز حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

استاندار قم با بیان اینکه مردم وظیفه شناس هستند و در شرایط حساس از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می‌کنند گفت: مسؤولان باید با انجام وظایف دین خود را به مردم ادا کنند.

صادقی در ادامه با اشاره به معضل اعتیاد به مواد مخدر در کشور گفت: این مسئله روز به روز پیچیده تر می‌شود و منشاء بسیاری از مسائل اجتماعی دیگر نیز هست.

وی افزایش توزیع و مصرف مواد مخدر با وجود تلاش‌ها در زمینه پیشگیری را مورد توجه قرار داد و افزود: آمار معتادین دستگیرشده نشان می‌دهد متولیان مبارزه با مواد مخدر باید جدی‌تر و با برنامه‌تر عمل کنند.

استاندار قم همچنین فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد در قم را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر بررسی اثربخشی این کمپ‌ها گفت: باید بدون هیچ گونه اغماضی با کمپ‌هایی که اثربخشی لازم را ندارند برخورد شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار