رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای شهر قم وصول لایحه بودجه سال ۹۷ را مورداشاره قرارداد و گفت: در این رابطه حدود ۱۲ جلسه تلفیق بودجه برگزارشده، در حال پیش‌روی هستیم، ان‌شالله با دید واقع‌بینانه تا دو سه جلسه دیگر بحث بودجه سال ۹۷ به جمع‌بندی می‌رسد.
کد خبر: ۵۶۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 18 February 2018

به گزارش تابناک قم ،مجید اخوان وصول لایحه بودجه سال 97 را مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: لایحه بودجه سال آینده اول بهمن‌ماه امسال به شورای شهر ارجاع داده شد و کار اولیه بررسی بودجه به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع و بررسی بودجه‌های درآمدی، عمرانی و جاری در دستور کار قرار گرفت.

‌وی با اشاره به اینکه طرح لایحه بودجه بعد از طرح و بررسی در کمیسیون تخصصی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد، افزود: در این رابطه حدود 12 جلسه تلفیق بودجه برگزارشده است، در حال پیش روی هستیم، ان‌شالله با دید واقع‌بینانه تا دو سه جلسه دیگر بحث بودجه سال 97  به جمع‌بندی می‌رسد و به دنبال آن هستیم که از اصل تقدم درآمد به هزینه برسیم.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم ادامه داد: سعی بر این بوده که  هزینه‌های جاری در حد متعارف و معقول دیده شود  و خیلی افزایش شایان توجه نداشته باشد و بیشتر به بحث‌های عمرانی بها داده شود.

اخوان با بیان اینکه سیاست‌های شورا در زمینه تملک و اجرای پروژه‌های عمرانی نیز تعیین‌شده و در بودجه سال آینده بروز و ظهور دارد، تصریح کرد: ریل حرکت، بودجه مصوب برای سال 97 است، البته برنامه 5 ساله نیز دور ازنظر نبوده و لایحه بودجه سال 97، برشی از برنامه 5 ساله و به‌تبع آن چشم‌انداز 20 ساله است و امیدواریم  در طی این 5 ساله به اهداف برنامه 5 ساله و اهداف چشم‌انداز برسیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار