مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم مطرح کرد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: اداره کل محیط زیست استان باید به شرکت شهرک‌های صنعتی استان قک کمک کند تا شاهد خسارت به محیط زیست به دلیل پساب‌های صنعتی نباشیم.
کد خبر: ۵۶۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ 18 February 2018

به گزارش تابناک قم، امیر طیبی نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در تالار امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به بدهکاری برخی از واحدهای صنعتی به سازمان های خدمت رسان اظهار کرد: در شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم واحدهای تولیدی که بابت هزینه آب و برق بدهکار هستند، را دسته بندی کردیم تا بتوانیم به واحدهایی که مستحق هستند، کمک کنیم.

وی ادامه داد: اداره کل محیط زیست و اداره کل منابع طبیعی استان قم باید به شرکت شهرک‌های صنعتی استان کمک کنند تا شاهد خسارت به محیط زیست به دلیل پساب‌های صنعتی نباشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: اگر اداره کل محیط زیست استان با این شرکت همکاری بیشتری داشته باشد، امکان کنترل پساب‌های مضر واحدهای صنعتی و نیز حل مشکلات محیط زیستی وجود دارد، پیگیری مشکلات زیست محیطی واحدهای تولیدی از طریق دادگاه‌ها، زمان زیادی طول می‌کشد.

طیبی نژاد در ادامه این جلسه این شرکت را ضابط قضایی ندانست و تصریح کرد: به شکایت‌های مربوط به آلودگی‌های پساب‌های واحدهای صنعتی در این شهرک‌ها در دادگاه‌ها رسیدگی می‌شود.

محمدرضا طلایی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی استان قم اظهار کرد: پرونده‌های این فعالان برای دریافت 15 میلیارد تومان تسهیلات در سیستم بانکی استان است و باید هر چه زودتر تسهیلات به آن‌ها تا عید نوروز پرداخت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم ادامه داد: امسال 796 مورد تسهیلات به ارزش 27 میلیارد تومان به فعالان بخش کشاورزی در استان پرداخت شد، همچنین به دلیل خسارت‌هایی که به مرغداری‌های استان قم وارد شده است، باید به آن‌ها تسهیلات پرداخت شود.

عیسی رضایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم نیز در پایان جلسه خاطرنشان کرد: امسال به 43 طرح گردشگری در استان تسهیلات به میزان 61 میلیارد تومان پرداخت شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار