مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز اعلام کرد
مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قم گفت: با توجه به برنامه پنج ساله بودجه امسال این سازمان افزايش ۱۰۸ درصدی داشته كه اين رشد طي سال‌های اخير بي سابقه است.
کد خبر: ۵۶۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان با اشاره به اینکه برنامه ریزی و تدوین شاخص‌های عملیاتی برنامه قم ۱۴۰۰ فضای سبز شهر با توجه به طرح‌های موضوعی و سرانه‌های شاخص‌های عملیاتی تهیه می‌شود اظهار کرد: پس از ارائه طرح‌ها و هدف‌های عملیاتی بر اساس برنامه‌های پنج ساله شهرداری برای آن اعتبارات تعیین و پروژه‌ها تعریف می‌شوند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه پروژه‌ها و میزان هزینه کرد اعتبارات سالانه توسط معاونت برنامه ریزی کنترل می‌شود افزود: از دیگر اقدامات واحد برنامه ریزی و کنترل پروژه اخذ اعتبارات پروژه‌های سال جاری از ستاد و در اختیار گذاشتن آن به مدیران اجرایی است.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه پنج ساله بودجه امسال سازمان افزایش ۱۰۸ درصدی داشت که این رشد طی سال‌های اخیر بی سابقه بوده و همین موضوع سبب شده حجم بالایی از کارشناسان و مدیران سازمان به برنامه‌های خود دست پیدا کنند و حدود ۷۰ درصد اجرای پروژه‌ها محقق شده است.

جوادیان با اشاره به اینکه ابتدای آبان ماه اصلاح بودجه ۹۶ تکمیل و در سرجمع بودجه رقم‌ها افزایش داشت عنوان کرد: در مواردی مثل خرید گل و گیاه و توسعه درختان حاشیه معابر افزایش بودجه داشتیم، که با توجه به شاخص‌های عملیاتی قم ۱۴۰۰ توانستیم مناطق هشتگانه را مجاب به حفظ و افزایش سرانه کنیم، همچنین اعتبارات در نظر گرفته شد که به اولویت میزان برخورداری بودجه بندی صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار