به دليل آسيب‌ديدگي
ستاره درخشان كاراته استان قم دومين مرحله رقابت‌هاي 2018 ليگ جهاني كاراته‌وان را به دليل مواجهه با مشكل آسيب‌ديدگي از دست داد.
کد خبر: ۵۶۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم، امیر مهدی‌زاده که با کسب دو مدال طلا و یک نشان برنز از پیکارهای قهرمانی جهان و همچنین دو نشان طلا و یک برنز از رقابت‌های قهرمانی آسیا پرافتخارترین کاراته‌کای استان قم به شمار می‌رود اکنون با مشکل آسیب‌دیدگی مواجه است.

مهدی‌زاده که به واسطه کسب دو طلا از پیکارهای جهانی پرافتخارترین کاراته‌کای ایران در این رقابت‌ها نیز به شمار می‌رود در مرحله نخست رقابت‌های لیگ جهانی 2018 در شهر پاریس فرانسه با حریفان خود به رقابت پرداخت اما در کمال ناباوری از گردونه رقابت‌ها با دو شکست حذف شد و مدال نگرفت.

ستاره بین‌المللی کاراته قم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر فرصت حضور در مرحله دوم مسابقات 2018 لیگ جهانی کاراته را از دست داد، پیکارهایی که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون جهانی کاراته به میزبانی کشور امارات در شهر دبی با حضور ستاره‌های کاراته دنیا به انجام می‌رسد.

امیر مهدی‌زاده راجع به آخرین وضعیت جسمانی خود اظهار کرد: یک روز قبل از اعزام به مسابقات این مرحله لیگ جهانی، از ناحیه کمر آسیب دیدم، اکنون پیگیر درمان کمرم هستم و از آسیب‌دیدگی کمر آزمایش ام‌،ار،آی گرفتم که شنبه آینده جواب آن مشخص خواهد شد تا دقیقا متوجه شوم درد کمرم به دلیل چیست؟

وی خاطرنشان کرد: باید کمی تحمل و از تمرین مستمر دوری کنم تا آسیب دیدگی‌ام برطرف شود و بتوانم دوباره روند آماده‌سازی را از سر بگیرم، البته از این اتفاق بسیار ناراحتم اما چاره‌ای جز صبر ندارم، خیلی سخت است که تلاش و تمرین کنید ولی به یک‌باره یک روز به اعزام همه چیز به هم بخورد، اما تلاش می‌کنم که دیگر به این موضوع فکر نکنم.

گفتنی است امیر مهدی‌زاده از سوی کادر فنی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان ایران برای مسابقات برون‌مرزی سال 2018 بدون نیاز به شرکت در پیکارهای انتخابی دعوت شده است و بعد از رفع آسیب‌دیدگی در وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی حضور خواهد یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار