هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران
تیم فوتبال جوانان صبای قم در تلاش برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران برابر دبیری تبریز قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۶۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران دیدارهای هفته هفدهم از مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان از پنجشنبه سوم اسفند آغاز می‌شود و صبای قم روز شنبه پنجم اسفند به میدان می‌رود.

نماینده فوتبال قم که اکنون در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور حضور دارد در هفته هفدهم این رقابت‌ها با اندوخته 22 امتیازی خود باید با تیم 24 امتیازی رده دوم جدول یعنی دبیری تبریز در مسابقه‌ای حساس به میدان برود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور و در گروهی که تیم جوانان صبای قم قرار دارد هم اکنون تیم دخانیات گیلان با کسب 26 امتیاز در صدر ایستاده، دبیری تبریز با کسب 24 امتیاز رتبه دوم جدول را در اختیار دارد و صبای قم با کسب 22 امتیاز سوم است.

جوانان صبای قم تا این هفته از مسابقات در 13 بازی به مصاف حریفان رفته‌اند و نسبت به تیم صدرنشین جدول یک بازی کمتر انجام داده‌اند، در حالی که شاگردان داوود عاصم‌آبادی در تیم جوانان صبا 6 برد، چهار تساوی، سه باخت، 24 گل زده، 17 گل خورده و تفاضل گل مثبت هفت دارند.

تیم ملوان بندر انزلی با کسب 22 امتیاز و یک بازی بیشتر از صبای قم در مکان چهارم ایستاده، دانش فریدون‌کنار با کسب 19 امتیاز پنجم است، پدیده ساری با 15 امتیاز رده ششم را در اختیار دارد، گسترش‌فولاد تبریز با 14 امتیاز در مکان هفتم است، ‌پارسه ساری با 9 امتیاز و شهرآشوب ساری با هفت امتیاز در رده‌های هشتم و نهم ایستاده‌اند و از انتهای جدول رده‌بندی این گروه نیز تیم قعرنشین سقوط می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار