در رده سني نوجوانان
فوتباليست نوجوان استان قم از سوي كادر فني تيم ملي براي حضور در دور جديد تمرينات و برنامه‌هاي آماده‌سازي اين تيم دعوت شد.
کد خبر: ۵۶۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم، تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان کشورمان بعد از درخشش و کسب نتایج موفق در بازی‌های جام جهانی 2017 نوجوانان بار دیگر تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای حضور پرقدرت در میادین برون‌مرزی زیر نظر کادر فنی خود استارت زده است.

این در حالی است که عباس چمنیان سرمربی موفق تیم ملی در جام جهانی همچنان هدایت ملی‌پوشان را بر عهده دارد و این مربی با هم‌فکری دیگر همکاران خود در کادر فنی تیم ملی از بازیکنان واجد شرایط سنی رده نوجوانان برای حضور در اردوی جدید تیم ملی نوجوانان دعوت به عمل آورده است.

بازیکنانی که از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به اردو دعوت شده‌اند از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، تهران، قم، کرمان، بوشهر، اصفهان، خراسان‌رضوی، خوزستان، فارس و البرز هستند، در حالی که قم بعد از مدت‌ها یک بازیکن در این اردو دارد.

امیر سلیمی تنها بازیکن دعوت شده از بین استعدادها و نخبه‌های فوتبال قم به تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران است و این بازیکن در کنار دیگر ملی‌پوشان از امروز زیر نظر کادر فنی در مرکز ملی فوتبال ایران تمرینات خود را برای اثبات شایستگی‌های خود آغاز خواهد کرد.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان ایران تا ششم اسفندماه در مرکز ملی فوتبال جریان دارد و بازیکنان دعوت شده زیر نظر عباس چمنیان و دیگر اعضای کادر فنی خود برای بازی‌های برون‌مرزی سال 2018 آْماده می‌کنند.

در این اردو از آذربایجان‌شرقی سعید کریم و مهدی سیدی، از اردبیل امیرحسین امن‌زاده، از گیلان امیررضا محرمی، از تهران امیرحسین عزیزی، پوریا تیموری، علیرضا خدابخشی، مهدی فلاح، محمدرضا برزنونی، امیر جعفری، ابوالفضل علیزاده، امیر رضا اسلام‌طلب و حسین حاجی‌زاده دعوت شده‌اند.

همچنین از قم امیر سلیمی، از مازندران شروین رضایی، از کرمان مرتضی نژادپور اسماعیلی، از بوشهر محمدرضا شکیب‌خو، از اصفهان امیرحسین نیک‌پور و یاسین سلمانی، از خراسان‌رضوی فرزان مالکی‌نژاد، از خوزستان امین هزباوی، حسین شاهوردی، علیرضا باویه، پیام پارسا و سیدمحمد بخاطی، از فارس آریا برزگر، از البرز محمدرضا باقری و مهدی ایزدی در این اردو حضور دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار